Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-14, 21:50
  #1717
Medlem
Har inte blivit ertappad men det har varit nära ett par gånger.
Däremot har jag varit med om en annan incident
Porrsurfade och hade nog inte riktigt koll på vad man klickade på jämt.
Bredband var ganska nytt då och alla gratissidor som finns idag hade nog inte hunnit spridas lika mycket.
En dag när jag var 13-14 år kom farsan in och sa att han hade fått en räkning från en porrsida.
Han fattade vad jag höll på med och gjorde ingen stor grej av det som tur var, jäkligt pinsamt ändå
Farsan sa "jag betalar men gör inte om det"
Citera
2019-10-29, 20:55
  #1718
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunepilosner
Det här är nog lite OT… ingen "runk-pinsamhet", utan snarare en "allmän-brunst-pinsamhet"… :-)
Moderator får väl plocka bort mitt inlägg, om det faller utanför ramen.

När jag var i övre tonåren, så bodde min familj i Norrköping.
Vi är en "båt-släkt", så det var läckert att ha hela Bråviken och skärgården, att åka ut i på helgerna.
En gång hade jag fått låna farsans "tredje-båt", en gammal Ockelbo-racer. en liten playwoodbåt med en snurra på, och min flickvän och jag hade bestämt att vi skulle fara ut till en ö och bara må gott tillsammans under lördagen-söndagen… ;-) Hon är numera min fru, en gudomlig kvinna.

OK, på lördag morgon far vi iväg, vi hade köpt vitt vin, kräftstjärtar, ägg, gott bröd, läcker ost och kex, spagetti och köttsås, skulle ha en fin helg tillsammans.
Vi var båda två lite spända, kände nog inombords att vi ville knulla som vi aldrig gjort förr, på en solvarm klippa, på en häll med vatten som skvalpade runt fötterna, lite fnittriga och förväntansfulla.
När vi kommit fram, hoppar flickvännen iland, tar med sig termosen och hembakta bullarna, breder ut en filt vid tilläggsplatsen, och ropar att vi måste ju ta en fika efter resan? Jag kollar ankaret, går i land och kollar tamparna, och slår mig ner på filten bredvid henne.

Efter en stund säger hon: "Jaha… nu är vi här… vad hade du tänkt dig att vi skulle göra nu?" och sedan flinar hon så jävla retsamt att jag bara höll på att gå sönder.
Så jag svarar lite kaxigt: "Jo… nu ska jag ta dig… som du aldrig blivit tagen förr… "
Då garvar hon utav fan, reser sig upp, drar av sig shortsen, trosorna och T-shirten, och säger: "Då måste du fånga mig först!"
Och sedan springer hon iväg!

Det där var ju en ljuvlig invit, så jag slet av mig allt utom skorna, och sprang efter.
Under säkert en halvtimme springer vi sedan omkring som dårar, hon före och jag efter. Jag hade nog kunnat ta fatt henne rätt snart, men det var lite upphetsande att jaga… Jag sprang omkring med snorren i vädret, ylade, vrålade, skrek besynnerliga saker… Vid ett par tillfällen var vi båda så jävla medvetna om att det bara var ett spel, att vi nästan kiknade av skratt. Hon stannade av i sitt "flyende" ett par gånger, la sig bakåt mot en klippa, och skrek:
"Här ligger man och väntar, men det blir visst inget???"

Sen, efter några springturer, hör jag ett fnitter bakom en ring med enar. Svårt att beskriva hur det såg ut, men det var som en liten berså, med 70-80 cm höga enar, och därinne hörde jag ett fenomenalt fnittrande.
Jag tar en grym sats bakåt, vill inte misslyckas, springer fram, och hoppar över en-ridån. Landar på huk, med snorren i vädret, och i luften vrålar jag som en jävla gorilla: NU KOMMER JAG OCH TAAAAAR DIG!! med värsta he-man-rösten…

Då visar det sig att det är min farbror med familj, som sitter där. Han, frun, och deras två små döttrar, 3 och 5 år gamla.
Han håller på att skratta ihjäl sig. Hans fru ser lite försagd ut, men kan trots att döttrarna är med, inte låta bli att skratta hon heller.

Sedan säger min farbror… : "Vi har "finska pinnar" i kaffebröds-lådan, men det ser du inte ut att behöva…? Tack för showen… Fortsätt gärna! Hoppas det går bra… "

Jag vet att han berättat för farsan. Dom tar upp det där ibland när vi ses, och har båda jävligt roligt, och lite då och då brukar min farbror fråga mig om min fru springer bra…
Han är en skön lirare.

Hahahahahha
Citera
2019-11-04, 22:34
  #1719
Avstängd
Hatrentnathats avatar
Jag och en klasskompis var på besök hos en kille i våran parallellklass då vi gick i femman/sexan. Det var av anledning för att vi skulle spela nått tv spel som var populärt då, men kommer fan inte ihåg vilket det var.

Hursomhelst så hade tydligen denna killes pappa ett rätt så gediget lager med porrtidningar, vilket det pratades en del om i plugget. Hursomhelst går killen i väg en stund då jag och min klasskompis sitter och spelar, jag måste strax därefter gå på muggen. Jag öppnar dörren till toan och där sitter killen, och ruskar tupp för fulla muggar med en massa porrtidningar på golvet. Han hade glömt låsa dörren.

Det blev lite pinsam stämning.
Citera
2021-02-08, 19:48
  #1720
Medlem
TheSurvivor87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wutangforever
har en rolig historia från mina yngre dagar. var kanske i 12-13 årsåldern och stod i badrummet och körde en runk till en p-rulle. hade duschen på för att inte "väcka misstankar" tillägger även att vi inte hade lås på badrummet. och helt plötsligt sliter morsan upp dörren för o komma in. kåta, korkade unga jag vrålar det första som kommer upp i min hjärna: "STÄNG DÖRREN FÖR FAN MORSAN JAG MEDITERAR".

hon går långsamt ut, och så fortsatte jag med mitt runkande

haha
Citera
2021-02-08, 19:51
  #1721
Medlem
TheSurvivor87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanagan
Det hade pratats att vi rörmonterare då /då lyckades med att ha sex med (oftast) kvinnliga kunden.
Men en kollega hade åkt fast då han utövat solosex i kundens toa.

haha, kåt på arbetstid har ju sina konsekvenser
Citera
2021-11-02, 09:04
  #1722
Medlem
EmelieNorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ericfjortonde
Har någon här blivit tagen på bar gärning när ni rullar skinn eller pillar på knappen?

Efter en incident när jag var 14 så glömmer jag aldrig någonsin mer att dra ner persiennerna om vi säger så. Granngubben fick sig en show en höstkväll. Jag skulle in i duschen och bytte om i mitt rum. Hade en läslampa på och det var mörkt ute, så det syntes nog bra vad jag gjorde. Efter jag tagit av mig kläderna och bara hade en morgonrock på mig satte jag mig på en stol och började titta på en film. Det blev en sexscen i filmen och jag kunde inte låta bli att låta morgonrocken glida upp och började leka med mig själv.

Jag höll på ett bra tag innan jag avbröts att lampan i lägenheten på andra sidan gatan plötsligt tändes. Tanten i familjen på andra sidan hade klivit in i sitt kök och tänt lampan. I fönstret stod hennes gubbe med kikaren riktad mot mitt fönster. Jag kastade mig ner på golvet men vågade mig försiktigt upp för att kika ut. I det upplysta köket på andra sidan gatan såg jag henne skrika och gorma rätt ordentligt på sin ganska skamsna gubbe.

Kunde ju inte undvika att se honom på gatan utanför då och då. Det var ganska pinsam tystnad då både från hans och min sida :P
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback