Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-09-26, 00:30
  #1
Medlem
ericfjortondes avatar
Har någon här blivit tagen på bar gärning när ni rullar skinn eller pillar på knappen?

Om ni har en så pass öppen sexuell relation med er partner att onanerande sker helt öppet så gills det såklart inte.

Själv har jag inte blivit det - tror jag! Vem vet - kanske kom morsan på mig någon gång under min förvirrade pre-pubertetsperiod( Fibban under huvudkudden och toapapper under täcket). Hon var i så fall taktfull nog och smög iväg

Däremot har jag ertappat syrran till en av mina klasskamrater. Vi gick i högstadiet och jag var hemma hos honom. Jag råkade gå in på hans syrras rum och där satt hon i sin säng med en spegel i handen och smekte sig för fullt! Hon var väl c:a 16-17 år och helt inne i njutningen. Den minnesbilden använde jag ett par gånger efteråt när jag själv "hade trevligt"
Citera
2004-09-26, 00:37
  #2
Medlem
-Metal-s avatar
Farsan kom på mig och min flickvän ha sex en gång, där låg vi utan kläder på sängen. GRYMT pinsamt.

Va på besök hos morsan en gång och hon skulle jobba, men slutade 2h tidigare. så hon hade hört ALLT vad jag och min flickvän höll på med.
Citera
2004-09-26, 00:44
  #3
Medlem
ericfjortondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Metal-
Farsan kom på mig och min flickvän ha sex en gång, där låg vi utan kläder på sängen. GRYMT pinsamt.

Va på besök hos morsan en gång och hon skulle jobba, men slutade 2h tidigare. så hon hade hört ALLT vad jag och min flickvän höll på med.

All respekt för den storyn, men kan vi inte hålla oss till rubriken - onaneringsertappanden?

Personligen tycker jag att skulle vara pinsammare att någon kom på mig när jag tajade än om jag knullade någon.
Citera
2004-09-26, 00:52
  #4
Medlem
-Metal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ericfjortonde
All respekt för den storyn, men kan vi inte hålla oss till rubriken - onaneringsertappanden?

Personligen tycker jag att skulle vara pinsammare att någon kom på mig när jag tajade än om jag knullade någon.

Jag tror jag har blivit ertappad av farsan en gång när jag satt o drog i den, snabbt som fan drog jag på mig byxorna illröd i ansiktet. Fast jag tror inte gubben märkte något för det märktes inget speciellt på honom efter det, fast han kanske bara är jävligt bra på att hålla masken efter något pinsamt.
Men när jag blev ertappad av att ha sex var nog det värsta.
Citera
2004-09-26, 00:58
  #5
Medlem
ericfjortondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Metal-
Jag tror jag har blivit ertappad av farsan en gång när jag satt o drog i den, snabbt som fan drog jag på mig byxorna illröd i ansiktet. Fast jag tror inte gubben märkte något för det märktes inget speciellt på honom efter det, fast han kanske bara är jävligt bra på att hålla masken efter något pinsamt.
.

Jag misstänker att han nog insåg vad du höll på med. Varför skulle du plötsligt dra upp brallorna?
Citera
2004-09-26, 01:01
  #6
Medlem
-Metal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ericfjortonde
Jag misstänker att han nog insåg vad du höll på med. Varför skulle du plötsligt dra upp brallorna?

Ja det gjorde han säkert, men jag hörde 3 sek innan han kom in i rummet att han var på väg och jag kanske hade tur att få på mig dom på 3 sek.
Fan gamla hemska minnen!
Citera
2004-09-26, 01:31
  #7
Medlem
johanbtks avatar
Innan jag flyttade till eget boende så blev jag påkommen ett flertal gånger när jag knullade, men även när jag runkade. Eftersom att jag alltid kunde dra till med att jag fick yngre brudar än farsan så nämnde han aldrig något om knullen, och eftersom att jag fick städa hans dator dagligen efter hans små äventyr på internet så nämnde han aldrig något om runkandet heller. Jag erbjöd t.o.m. honom att fixa ett närverk så att han kunde komma ut på DC och ladda ner riktig porr istället för att sitta på en massa suspekta skitsidor.
Citera
2004-09-26, 01:36
  #8
Medlem
min story toppar ingen:

16 år, satt på rummet med hörlurarna på och blundade, lyssnade på hög musik, drog en handtralla. när jag öppnar ögonen ser jag till min fasa att det står en tallrik med ostmackor och ett glas oboy på skrivbordet

dvs, morsan måste varit inne på rummet utan att jag märkte det och ställt dit maten. jag som kunde svurit på att jag låste dörren
Citera
2004-09-26, 01:53
  #9
Medlem
bra att ni lider med mig, denna händelse har förmodligen vanskapt mig för all framtid, gjort mig paranoid och ängslig i mitt eget hem
Citera
2004-09-26, 02:03
  #10
Banned
Lash0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
min story toppar ingen:

16 år, satt på rummet med hörlurarna på och blundade, lyssnade på hög musik, drog en handtralla. när jag öppnar ögonen ser jag till min fasa att det står en tallrik med ostmackor och ett glas oboy på skrivbordet

dvs, morsan måste varit inne på rummet utan att jag märkte det och ställt dit maten. jag som kunde svurit på att jag låste dörren

Det var det värsta jag läst, haha, stackare. Själv har jag inga minnen av att jag blivit påkommen med att pillra på pillen, men om jag blivit det så hade jag garanterat förträngt det.
Citera
2004-09-26, 02:04
  #11
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
min story toppar ingen:

16 år, satt på rummet med hörlurarna på och blundade, lyssnade på hög musik, drog en handtralla. när jag öppnar ögonen ser jag till min fasa att det står en tallrik med ostmackor och ett glas oboy på skrivbordet

dvs, morsan måste varit inne på rummet utan att jag märkte det och ställt dit maten. jag som kunde svurit på att jag låste dörren

HAHAHAHAHAHA: Fyfan. Garvar som ett as framför datorn, och det är inte ofta man gör.
Citera
2004-09-26, 04:10
  #12
Medlem
Svalbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
oboy

Hehehe, fy satan. Rätt åt dig - så går det när man ägnar sig åt
självbefläckelse!

Min sambo stormade in en gång när jag, ah, kände mig lite ensam. "Åh, runkar
du? Vad GULLIGT!"
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback