Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2015-03-31, 13:03
  #61
Medlem
Menar du Mehmet Kaplan?
Han ar var pa nagot islamistmote med jihadister och islamister och natverkar pa skattebetalarnas beskostad. Mhmet Kaplan som anser att jihadister som aker och hugger huvuden av folk och tar gisslan for losen kan jamforas med frivilliga som detog i finska vinterkriget. Mehmet Kaplan en sann turkisk jihadist patriot.

Varfor muslimer inte ar med?
de har fullt upp att vara bidragsproffs och rana gamla tanter som bejhover rullator for att forflytta sig. ett modigt folk. ett patrask.

En sak som jag reflekterat over. Hur manga kyrkor finns det i Saudiarabien? Inga.

Citat:
Ursprungligen postat av Sverige2025
DN Artikel :

http://www.dn.se/sthlm/manifestation...a-i-stockholm/

Är de lite mycket vit och väldigt få "slöjor" i den mänskliga ringen kring synagoga? Varför är inte bostadsminister där för?
Citera
2015-03-31, 13:23
  #62
Medlem
Sverige2025s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werbung
Menar du Mehmet Kaplan?
Han ar var pa nagot islamistmote med jihadister och islamister och natverkar pa skattebetalarnas beskostad. Mhmet Kaplan som anser att jihadister som aker och hugger huvuden av folk och tar gisslan for losen kan jamforas med frivilliga som detog i finska vinterkriget. Mehmet Kaplan en sann turkisk jihadist patriot.

Varfor muslimer inte ar med?
de har fullt upp att vara bidragsproffs och rana gamla tanter som bejhover rullator for att forflytta sig. ett modigt folk. ett patrask.

En sak som jag reflekterat over. Hur manga kyrkor finns det i Saudiarabien? Inga.

Kaplan är en galen hund. Det är tack vare Kaplan inkomptens som det inte finns några hyresrätter längre i Stockholm.
Citera
2015-03-31, 14:22
  #63
Medlem
Mehmet Kaplan ar en turkisk islamist. Jag undrar vem eller vilka i patrasket han sog och tog den i roven av for att ha fatt den tjansten han har. Han ar duktig pa en sak och det ar att ge boende till sina islamister och jihadister. Mehmet Kaplan ar en getvaldtaeksman och borde sitta inne for forraederi. Detsamma galler de som laet honom bli minister.

Hela kabinetten bestar av knarkare, alkisar och muslimska islamister. Skeppa ivag alla till Saudiarabien dar de hor hemma. Pa tal om Saudiarabien. varfor tar inte de och de andra muslimska landerna emot fler muslimer..det ar ju deras egna och de har ju massor av pengar. Vad ska vi med analfabeter och kriminella?

Quatar tog emot 48 flyktingar forra aret. ett av varldens rikaste lander. Javla pack.


Citat:
Ursprungligen postat av Sverige2025
Kaplan är en galen hund. Det är tack vare Kaplan inkomptens som det inte finns några hyresrätter längre i Stockholm.
Citera
2015-03-31, 15:51
  #64
Medlem
Hur identifierar du muslimer i ringen? Det är ingen etnicitet så hudfärgen går bort. Kvinnor måste inte heller bära slöja enligt religionen.

Jag är själv muslim med blå ögon, ljus hy och brunt hår. Hur hade du känt igen mig om jag fanns med i ringen? Nyfiken hur du får ihop din logik där med tanke på att det finns 1.6biljoner muslimer i världen av blandad etnicitet.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback