Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2015-03-01, 00:00
  #49
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addicted2fb
Tackar, ett svar som inte är otrevligt.
Min poäng (som du utan tvekan är kapabel att förstå) är att det är fullt möjligt att informera hen om hur saker ligger till eller att en behöver mer information för att ha möjlighet att hjälpa hen. Detta utan att bete sig på ett otrevligt sätt.
Vilket du bevisar, baserat på ditt trevliga och utförliga svar.

Så, om fler följer Nordlad och hens uppförande så är jag övertygad om att vi kommer att ha bättre klimat i dessa trådar.

Vi kan inte behandla alla lika, vissa behöver lite otrevlighet för att få sig en tankeställare.

Jag tror TS har just fått mycket ryggklapp och daltande hemma. Säkerligen bor TS hemma fortfarande och inte vet riktigt hur verkligheten fungerar.

Lite utskällning och dumförklarande har aldrig skadat i att forma en människa.
Som sagt TS och vissa här inne behöver detta och så farligt var det faktiskt inte.
Citera
2015-03-01, 11:55
  #50
Medlem
anonymous73s avatar
Jag är så besviken på att inte få ett svar på lönemysteriet att jag under lördagsnatten önskade all världens olycka över Kaka, jag vaknade tidigt idag fylld av dåligt samvete och min ilska har nu utbytts till att vara genuint orolig för honom.

Kan haggorna på ekonomiavdelningen lagt beslag på vår förvirrade trådsstartare, och eftersom han verkar lite charmigt småkorkad - duperat honom till att vara deras personliga slav för enklare ärenden?

Kaka - låt oss veta att du lever och är i frihet!
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback