Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-02-25, 18:29
  #1
Medlem
49450s avatar
Sett mycket frågor på andra forum kring Anadrox q12 som målats upp som någon mirakel produkt av endel användare. Tänkte eventuellt köra ett test där jag väger mig och tränar på helt som vanligt för att se effekten. Är mycket erfarenhet av tung träning och utsätter min kropp för mycket påfrestningar på gymmet så q12 bör kunna ge mig effekt OM den nu funkar.

Vad bör jag tänka på innan? Jag funderar på att köra den med kreatin, bcaa, whey och gainer (som vanligt) men eventuellt lägga till daa. Vad tror ni om detta? Finns det intresse kan jag uppdatera veckovis eller mot önskemål.


Ha en bra dag!
Citera
2015-02-25, 18:51
  #2
Medlem
Kul att du gör ett ordentligt test iaf och inte bara kör en vecka.. Förvänta dig inga mirakel med det dock.
Innehåll:

Mvh
Citera
2015-02-25, 19:05
  #3
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Kul att du gör ett ordentligt test iaf och inte bara kör en vecka.. Förvänta dig inga mirakel med det dock.
Innehåll:

Mvh

Tack, lika bra att köra en test så man kan avfärda det sen i livet Precis som jag gjorde med m-stak. Men innehållet i sig är ändå schysst, inte för det kan göra mer än göra mig friskare iaf.

Hur föreslår du kombinationen av andra preparat, daa etc? Hur ofta ska jag rapportera. Bör givetvis maxa allt innan testet. Kör nog 8v i sträck som rekommenderat också. Ska även skriva upp ett snitt på hur mycket jag brukar öka i procent så jag har något att jämföra med innan dessa månader.
Citera
2015-02-25, 19:50
  #4
Medlem
Raxzxs avatar
Jag har testat det och tyckte inte det gav något resultat, förövrigt väldigt dyrt har för mig jag gav 500kr för en ask som räckte till "1kur". Tror det finns bättre saker att lägga pengarna på.
Citera
2015-02-25, 21:39
  #5
Medlem
MuscleSharks avatar
En liten "kurrapport". Matte testar Androx Q12 http://www.body.se/forum/kosttillsko...uticals-253671
Citera
2015-02-26, 10:10
  #6
Avstängd
Krankenschwesters avatar
Vadå kur? Inehållet är samma som ett dåligt vitamineral tillskott.
Citera
2015-02-26, 12:57
  #7
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krankenschwester
Vadå kur? Inehållet är samma som ett dåligt vitamineral tillskott.
Visste att någon skulle ha invändningar om begreppet "kur" men definitionen på kur för mig är ett kortare intag av för annars ovanliga ämnen i kroppen. Kur bör därför kunna vara kreatin etc, sen att doping får en mer legitim status här är givet då det är ett läkemedel dit begreppen härrör.

Hur som haver, det verkar som att q12 iaf fått mycket positiv kritik och därav tanken på att testa detta
Citera
2015-02-26, 21:30
  #8
Avstängd
Krankenschwesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 49450
Visste att någon skulle ha invändningar om begreppet "kur" men definitionen på kur för mig är ett kortare intag av för annars ovanliga ämnen i kroppen. Kur bör därför kunna vara kreatin etc, sen att doping får en mer legitim status här är givet då det är ett läkemedel dit begreppen härrör.

Hur som haver, det verkar som att q12 iaf fått mycket positiv kritik och därav tanken på att testa detta

Fast dom ämnena i anadrox knappast ovanliga. Du får garanterat i dig allt det din kropp kan tillgodogöra av ämnena i anadrox enbart genom kosten. Utom brännässel-extrakten kanske.
__________________
Senast redigerad av Krankenschwester 2015-02-26 kl. 21:33.
Citera
2015-02-27, 09:39
  #9
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krankenschwester
Fast dom ämnena i anadrox knappast ovanliga. Du får garanterat i dig allt det din kropp kan tillgodogöra av ämnena i anadrox enbart genom kosten. Utom brännässel-extrakten kanske.
Det låter spännande. Får hoppas det är någon mirakel sammansättning då!
Citera
2015-02-27, 11:27
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 49450
Det låter spännande. Får hoppas det är någon mirakel sammansättning då!

Betvivlar det, kolla in denna sida kan spara dig många kronor i framtiden.

www.examine.com

Det är en bra källa för att bedöma om något tillskott är meningsfullt att ta (Länkar till studier samt bedömer dess validitet)
Citera
2015-02-28, 12:41
  #11
Medlem
49450s avatar
Nåja, får se vad det get. Vem vet förrän man testat? Jag kör två kartor. Skriver en uppdatering när jag startar.
Citera
2015-03-17, 19:40
  #12
Medlem
49450s avatar
tänkte uppdatera här att jag nu fått hem två förpackningar (inte kartor). Det dröjde lite då gratis produkterna jag blev lovad tog tid att få fram.

Hur som helst, kör första idag och kommer ägna veckan åt att samla resultat så jag kan indexera kommande veckors resultat. Det känns mest relevant att presentera en procentuell utveckling än vikter. Jag återkommer så snart jag har första veckans utveckling (alltså nästa veckas resultat). Lägger in index 100 nu så det blir lätt att följa utvecklingen.

_____
Index
Bänk: 100
Benpress i maskin: 100
Axelpress med stång: 100
Mark: 100
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback