Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-13, 21:25
  #421
Medlem
emma80s avatar
Reprisen i TV3 nu.

Han pratar som en efterbliven jubelidiot. Jag kan tänka mig att han har en IQ under den som de barn har, vilka han tvingar till sig nakenbilder på.
Citera
2015-08-13, 21:26
  #422
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Såg precis reprisen. Jag har inte läst tråden, sorry, men... Jösses, Mårten Schultz, gav han ett seriöst intryck? Höll på att skratta ihjäl mej. (bortsett från ämnets allvarlighet).
Citera
2015-08-13, 21:36
  #423
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FASSW
Jag måste faktiskt hålla med. Ingen förtjänar att bli uthängd om man inte har begått EXTREMT allvarliga brott som hotar allmänheten eller mord.

Hat skapar hat så rätt.

Det är väl lite Sverige i ert nötskal. Im du säger neger hängs du ut i riksmedierna.

Om du dödar folk med kniv på Ikea klarar dig från det.
Citera
2015-08-13, 22:12
  #424
Medlem
Fy fan vilken looser. han skakar på handen som bara fan när han försöker babbla ur sig skit. Han kan inte ens prata rent, bör uppsöka en logoped mm. Hoppas det finns någon som tar honom, ger han vad han förtjänar flera gånger om


Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Reprisen i TV3 nu.

Han pratar som en efterbliven jubelidiot. Jag kan tänka mig att han har en IQ under den som de barn har, vilka han tvingar till sig nakenbilder på.
Citera
2015-08-14, 06:21
  #425
Medlem
Ohsiriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thursdays-Girl
Såg precis reprisen. Jag har inte läst tråden, sorry, men... Jösses, Mårten Schultz, gav han ett seriöst intryck? Höll på att skratta ihjäl mej. (bortsett från ämnets allvarlighet).

Schultz är en mupp av rang, tycker han ser alkad ut och det verkar gå utför för varje avsnitt. Vänta bara en säsong eller två så ska du se att han ser ut som Leif GW.

Pongo är en mupp helt enkelt, förstår inte varför folk tar honom på allvar och alla som har varit i gruppen tog inte honom på allvar. Varför? För han har mentaliteten som en 10åring.

TV3 gjorde honom en tjänst genom att inte visa hans värre sidor när han satt full och öppnade crates på CS:GO medan han pratade om sex. Har för mig att hans flickvän även var gravid för ett år sen lite drygt. En typ som är helt ofarlig men är totalt efterbliven.
Citera
2015-08-14, 10:45
  #426
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Det är väl lite Sverige i ert nötskal. Im du säger neger hängs du ut i riksmedierna.

Om du dödar folk med kniv på Ikea klarar dig från det.

Han måste ha gett sitt samtycke till att hans ansikte visas i programmet? Hur kommer det sig annars att de blurrar den andra killen som skrev elaka kommentar om dataspeltjejen?

Kanske inse han att han är så pass känd att det här kommer ut ändå så bättre att konfrontera för att visa att han inte gjort fel istället för att gömma sig som en fegis? Notera att han själv filmade Aschberg med sin mobil. Kanske tänker han visa upp den för att visa hur han blivit trakasserad av TV3 för att han enligt honom själv inte gjort nåt fel?
Citera
2015-08-17, 00:42
  #427
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ponydreams
Hahaha han skakar ju så kraftigt när robban snackar med han.

Nä hoppas han får ordentligt med styrk 10 gånger om, o där mer till, helst tänderna utslagna


Varför önskar du att han ska få stryk? Vad har han gjort mot dig personligen som gör att du känner så? I övrigt är ju trolljägarna ett jävla skitprogram, motverka näthat med att hänga ut människor som sen blir näthatade istället. Sen hade han ju varit på en datorfestival i flera dagar så inte konstigt att han skakar, ser ganska kallt ut ute dessutom.

Tror heller inte att han är direkt 'rädd' för Aschberg, varför skulle han vara det?
__________________
Senast redigerad av Pyrken 2015-08-17 kl. 01:10.
Citera
2016-01-20, 17:21
  #428
Medlem
Han streamer just nu å ja. se själva.. http://www.twitch.tv/theipongo
Citera
2017-02-01, 10:09
  #429
Medlem
Växte upp i samma stad som puckot, han var känd för att hitta på saker redan när vi var små. Det lär inte ha förändrat sig sedan dess.
Han var riktigt skum och utstött från samhället redan då.
Citera
2017-08-14, 18:03
  #430
Avstängd
Skönt att han inte lät svinet Aschbergs åsiktsförföljelse bekomma honom det minsta.
Citera
2017-10-11, 15:07
  #431
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prussiluska
Växte upp i samma stad som puckot, han var känd för att hitta på saker redan när vi var små. Det lär inte ha förändrat sig sedan dess.
Han var riktigt skum och utstött från samhället redan då.

Uddevalla? Ljungskile?

Kan du berätta några rolika historier om honom? Han verkar onekligen vara en intressant karaktär.
Citera
2018-04-12, 01:52
  #432
Medlem
Han är streamer på twitch med..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback