Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-05, 17:45
  #325
Medlem
Pekka-Ukkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asylbaronen
Jag syftar inte specifikt på arbetet bakom Trolljägarna utan all skit som Aschberg är insyltad i, tex hans medverkan i Piscatus/Researchgruppen/Expo och andra halvkriminella eller svenskfientliga verksamheter.
Jaså det är där skon klämmer. Då tillhör du dom som vill ha din anonymitet ifred till att förfölja folk och hålla på med saker som inte är rumsrena.

Svenskfientlighet, Give me a break!!

Jag tror inte att vi kommer så mycket längre i den här diskussionen. Jag ser fram mot nästa #Trolljägare och jag tycker att det är mycket bra att den slemmigaste av dom alla har dragits fram i ljuset, iPongo Robert Hermansson.
Citera
2015-03-05, 18:14
  #326
Medlem
Asylbaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pekka-Ukko
Jaså det är där skon klämmer. Då tillhör du dom som vill ha din anonymitet ifred till att förfölja folk och hålla på med saker som inte är rumsrena.
Hur tänkte du nu?

Jag tror att skälet att du hyllar Aschbergs metoder är att du är glad att sådana som iPongo oskadliggörs så att det blir mindre konkurrens för dig när du jagar underåriga flickor.

Är det någon som vet vad Hermansson försörjer sig på? Han är väl närmare 30 år så något drar han väl in pengar på?
__________________
Senast redigerad av Asylbaronen 2015-03-05 kl. 18:46.
Citera
2015-03-05, 19:19
  #327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asylbaronen
Hur tänkte du nu?

Jag tror att skälet att du hyllar Aschbergs metoder är att du är glad att sådana som iPongo oskadliggörs så att det blir mindre konkurrens för dig när du jagar underåriga flickor.

Är det någon som vet vad Hermansson försörjer sig på? Han är väl närmare 30 år så något drar han väl in pengar på?

Han var personlig assistent sist jag blev uppdaterad.
Citera
2015-03-05, 21:03
  #328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pekka-Ukko
Så då menar du att Exponerat är en helt OK blogg där ingen trakasseras, hängs ut eller förföljs? Exponerat är en fascistisk/rasistisk blogg där hets mot folkgrupp är vardagsmat, där det ljugs friskt om invandrare och annat folk. Det är ju självklart att den person som står bakom en sådan blogg ska hängas ut! Alla kloakdjur ska ut i ljuset!

Åh vad jag visste att någon skulle skriva såhär.
Läs mitt inlägg igen. Står det NÅGONSTANS att jag anser att exponerat är en OK blogg?
Om jag jämför Exponerat med Aschberg och inte tycker om Aschberg. HUR kan jag då anse att Exponerat är en OK blogg?

Tänk ett steg till nästa gång.
Citera
2015-03-05, 21:05
  #329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ackesnack
Haha, vad är det här för jävla idiot? Nackskott, tack.

Aschberg i all ära, kanske är politiskt inkorrekta en syl i ögat, men han är en ärlig och rakryggad människa, och i det här fallet tycker jag det är givet vilken sida en förnuftig person tar, oavsett politiska åsikter.

Aschberg står för det han säger ja.
Men ärlig och rakryggad? Jag tror vi pratar om olika personer.
Citera
2015-03-05, 21:28
  #330
Medlem
men sluta diskutera aschberg och ta reda på vad ipungo håller hus istället
Citera
2015-03-05, 23:46
  #331
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337OMG
men sluta diskutera aschberg och ta reda på vad ipungo håller hus istället

http://www.hitta.se/robert+hermansso...rt+hermanssson
Så svårt var det.
Citera
2015-03-06, 00:42
  #332
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337OMG
men sluta diskutera aschberg och ta reda på vad ipungo håller hus istället


Du är inte så klyftig va? Bara att söka på hitta.se och sedan hans namn. Du känner väl till hitta.se, eniro.se osv?
Citera
2015-03-06, 14:45
  #333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv
Du är inte så klyftig va? Bara att söka på hitta.se och sedan hans namn. Du känner väl till hitta.se, eniro.se osv?

Ja nu beklagar jag att jag inte skrev att jag endast va intresserad av att se om han streamade fortfarande, vart han bor skiter jag fullständigt i, jag skulle inte vilja vara i kommun som den mannen.

Eftersom han verkar totalt iqbefriad och fortfarande inte tror att han gjort/gör något fel så lär han nog sitta och tycka synd om sig själv (och raggar på småtjejer)
Citera
2015-03-06, 23:02
  #334
Medlem
Kallesvenne13s avatar
garvade röven av mig varje gång någon sa "butthurt"
Citera
2015-03-07, 10:41
  #335
Medlem
khattuggares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
http://www.hitta.se/robert+hermansso...rt+hermanssson
Så svårt var det.

Står ju en annan adress på hemsidor som Ratsit och Birthday.se, skulle hellre lita på dessa. Hitta.se är ingen bra sida att söka på personers adresser på, jag själv finns på hitta - med min gamla adress.

På hitta.se är det inte alls säkert att folkbokföringsadressen finns med.

Här är Pongos folkbokföringsadress:

Citera
2015-03-08, 16:56
  #336
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337OMG
Ja nu beklagar jag att jag inte skrev att jag endast va intresserad av att se om han streamade fortfarande, vart han bor skiter jag fullständigt i, jag skulle inte vilja vara i kommun som den mannen.

Eftersom han verkar totalt iqbefriad och fortfarande inte tror att han gjort/gör något fel så lär han nog sitta och tycka synd om sig själv (och raggar på småtjejer)
Haha jag bor däremot i samma kommun som denna tuffing, dock så vågar han inte visa sig ute speciellt ofta kan jag säga
Någon som vet om han fortfarande är aktiv på diverse sidor på internet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback