Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-28, 11:24
  #25
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Den är bra.

4/5

Det är inte så spännande men man blir liksom nyfiken. Robert Durst ser ju väldigt obehaglig ut med sitt bleka ansikte och mörka ögon som om en utomjording antagit en människohamn, men han har ett lugn och har en behaglig röst.

På tal om utomjording tycker jag att hans bror ser mer ut som någon slags amfibie eller kanske en reptilmänniska. http://s12.therealdeal.com/trd/up/2015/01/Dursts.jpg
Citera
2015-03-28, 12:20
  #26
Medlem

Citera
2015-03-28, 15:50
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers


Okej vi håller tummarna för Durst då!
Citera
2015-03-28, 16:10
  #28
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pink.
Okej vi håller tummarna för Durst då!
Inte en chans han fälls enbart på det som framkommit i serien, räcker med att han nekar!
Citera
2015-03-30, 00:30
  #29
Medlem
canadianresourcess avatar
Mycket bra serie. 10/10 helt klart. Har vart på vippen att googla hela historien men jag tänkte att jag skulle se klart serien först vilket jag är glad över nu. Fyfan vilket bra slut.

Så jag kan bara instämma med alla andra att om man inte sett serien och inte vet nått om fallet Robert Durst bör man verkligen kolla serien snarast och utan att läsa på nått innan!
Citera
2015-04-07, 01:08
  #30
Medlem
santacls avatar
Mycket bra, rekommenderas starkt. Nu måste man läsa om hur det går efter dokumentären i timmar efter man sett dom sex avsnitten.

Fick förövrigt lite Gollum vibbar av Robert när han talar med sig själv på toan
__________________
Senast redigerad av santacl 2015-04-07 kl. 01:13.
Citera
2015-04-23, 02:41
  #31
Medlem
Fhitals avatar
Helvete vad gubbarna ovan spoliar serien för de som inte har sett den.

Skriver här i hopp om att fler ska se serien. Håller med en person på första sidan av tråden om att bra serier sällan får uppmärksamhet här.

Otroligt bra serie, och jag ångrar inte en sekund att jag såg den.

För alla er som planerar att se den; googla inte på namnet Robert Durst eller titeln på dokumentären. Ni kommer ångra er å det grövsta.
Citera
2015-04-23, 13:51
  #32
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pink.
Okej vi håller tummarna för Durst då!
Citera
2015-04-23, 15:31
  #33
Medlem
Tjyvass avatar

__________________
Senast redigerad av Tjyvas 2015-04-23 kl. 15:34.
Citera
2015-04-27, 02:34
  #34
Medlem
Carnage.s avatar
Sträckkollade på't. Fy fan vad obehagligt, smått illamående nu.
Citera
2015-04-27, 09:58
  #35
Medlem
jackees avatar
Efter ha lyssnat på Serial för ett tag sedan har jag törstat efter kvalitativ true crime, och det verkar som jag hittat nästa sak att sätta tänderna i. Sjukt att Durst hörde av sig till Andrew Jarecki efter ha sett All Good Things, och verkar tyckt att Jarecki skildrat honom väl. Verkar vara en obehaglig typ det där. Ska bli spännande att titta på.
Citera
2015-04-27, 11:53
  #36
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Efter ha lyssnat på Serial för ett tag sedan har jag törstat efter kvalitativ true crime, och det verkar som jag hittat nästa sak att sätta tänderna i. Sjukt att Durst hörde av sig till Andrew Jarecki efter ha sett All Good Things, och verkar tyckt att Jarecki skildrat honom väl. Verkar vara en obehaglig typ det där. Ska bli spännande att titta på.
Sträck kollade hela riktigt bra. Du lär inte bli besviken. Det är något med hans röst som sätter sig kvar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback