Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-18, 15:37
  #3217
Medlem
CheeseHDs avatar
Finns det sidor som fortfarandd är legit? Då menar jag inte någon ny som blev craftad igår och nån användare med strax över 200 GL:AT den.
2017-08-18, 15:46
  #3218
Medlem
Fagerhults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Finns det sidor som fortfarandd är legit? Då menar jag inte någon ny som blev craftad igår och nån användare med strax över 200 GL:AT den.


Undrar samma. Dum som jag är så ska jag prova en sista beställning och blir jag blåst igen så ger jag fan upp.

Edit: Jag provar nog swedenweeden, verkar ha fått många bra omdömen.

Edit 2: Har swedenweeden alltid "öppet"? Inte fått svar än men har ju dock bara gått 40 min. Bara nyfiken på om dom har stängt för helgen.
__________________
Senast redigerad av Fagerhult 2017-08-18 kl. 16:42.
2017-08-18, 17:59
  #3219
Medlem
smileos avatar
Ursäkta men blir du blåst överallt, lär dig handla på flugsvamp, ta den bästa säljaren och du blir inte blåst. Alla har rätt att röka weed
2017-08-18, 19:00
  #3220
Avstängd
gorkgassyhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fagerhult
Kom inte idag heller. Kan vara posten som krånglar men jag börjar hur som helst bli jävligt trött på att inte få skiten i tid. Någon som fortfarande har kontakt med skunkens?
Skunkens är röd.
är säkert samma som hade hking och cannashop.

1CxyYRGuhst1AjTteGFyjanZrnYjZ8hyoA

detta bitcoinkonto, det tillhör nån av skunkbedragarna.
2017-08-18, 22:12
  #3221
Medlem
Loquitas avatar
Inte heller jag har fått nåt av skunkens.
Haft mailkontakt och de lovade att leverera rek igår så det skulle komma idag..
Ingenjävlating i brevlådan.
Fuckboys 😡
2017-08-19, 11:28
  #3222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Finns det sidor som fortfarandd är legit? Då menar jag inte någon ny som blev craftad igår och nån användare med strax över 200 GL:AT den.
Sweedenweeden. Stealth, billigt och brunt som nästan gör en medvetslös.

Det kunde dröja nån timme att få svar från dem, det är ju lördag så de kan ändå inte posta nått förrän måndag.
2017-08-20, 19:52
  #3223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manssmekaren
Sweedenweeden. Stealth, billigt och brunt som nästan gör en medvetslös.

Det kunde dröja nån timme att få svar från dem, det är ju lördag så de kan ändå inte posta nått förrän måndag.
Är det crypterade sidor?
2017-08-21, 08:20
  #3224
Avstängd
gorkgassyhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neffin
Skunkens är dundergröna och sköna. Trots mina småmissar och tjat så hjälpte dom mig och levererade riktigt sköna varor. Kan bara ge 10 av 10 bongar!
det är du och den här användaren som riktigt penslar på brett när ni lovordar dessa förmodade skojare.
b1tchazzniga

vad är det för småmissar du har gjort egentligen?

verkar snarare som att det är eran shop som ni gör förtäckt reklam för.
2017-08-21, 12:42
  #3225
Medlem
Hej alla glada!

Jag beställde ju blue cheese av swedenweeden förra veckan och den var så bra så jag slängde in en beställning till på söndagen och idag låg den i lådan, alltså 24 timmars leverans denna gång!
2017-08-21, 12:48
  #3226
Medlem
Ettrosatangentbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Hej alla glada!

Jag beställde ju blue cheese av swedenweeden förra veckan och den var så bra så jag slängde in en beställning till på söndagen och idag låg den i lådan, alltså 24 timmars leverans denna gång!


Beställde blue cheese därifrån i fredags, fick det idag


Grönar swedenweeden, hoppas att dom håller i detta! Slänger iväg en till beställning nu
__________________
Senast redigerad av Ettrosatangentbord 2017-08-21 kl. 13:01.
2017-08-21, 18:32
  #3227
Medlem
Ettrosatangentbords avatar
Inte fått svar från swedenweeden på 4 timmar, men det kanske är vanligt?
2017-08-21, 20:55
  #3228
Avstängd
gorkgassyhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Hej alla glada!

Jag beställde ju blue cheese av swedenweeden förra veckan och den var så bra så jag slängde in en beställning till på söndagen och idag låg den i lådan, alltså 24 timmars leverans denna gång!
kanske skulle man testat dem, men det är misstänksamt med folk som pratar sig varma om en shop.

precis som de här två användarna som gjorde reklam för skunkens.
kolla deras inlägg max 10 sidor bak. det är fan dom.
b1tchazzniga & Neffin
__________________
Senast redigerad av gorkgassyh 2017-08-21 kl. 20:59.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback