Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-19, 12:51
  #10837
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllmäntOupptäck
Grejen är att jag inte läst något dåligt om dem så därför förstår jag varför de inte vill ersätta med mer, för de verkar ju inte scamma. Men mer än en vecka? Trodde aldrig jag skulle säga det, men hoppas postnord är så dåliga, de har dock haft problem med att få min post och har returnerat eller skickat till PTS förut. Läser nu även att de är skitdåliga på att paketera så blir orolig för det...

Pratade med postnord och de sa att om de inte kunde dela ut paketen så hamnar de hos post och telestyrelsen. De har ett formulär där där man kan skriva i den post de kan tänkas ha så skickar de vidare. Var det dumt eller inte? Vill tillägga att av typ 5 olika brev är det enbart 1 med något olagligt i så vill ju ha den andra posten oavsett. Hoppas de bara skickar vidare till mig dock...


Jag tror du kan vara lugn! uppdatera gärna i tråden hur det gått. Mitt tips är att fortsätta maila Habbanisten. Jag tvivlar ej på dem, dom är 100% för MÅNGA ordrar kan jag tala om .

sköt om dig, mvh
2017-11-19, 16:24
  #10838
Medlem
Ladidas avatar
Någon som vet av någon shop som sitter på oxascand/sobril? Skulle vara mycket trevligt med socker på toppen.
2017-11-19, 20:05
  #10839
Medlem
Jag tyckte det ej va dålig paketerat från habba. Kom i bubbelplast brev och invirat i folie lät inget om det dock så va allt mitt i kartor. Kommer köpa mer gånger från dem.
2017-11-19, 22:32
  #10840
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Någon som vet av någon shop som sitter på oxascand/sobril? Skulle vara mycket trevligt med socker på toppen.


Sobril finns inte. Jag har iaf inte sett nån shop som säljer det.

//Kenta.
2017-11-20, 00:55
  #10841
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenta71
Sobril finns inte. Jag har iaf inte sett nån shop som säljer det.

//Kenta.
Det sög ju, men tack som fan ändå.
2017-11-20, 03:29
  #10842
Medlem
Jag besökte nyss Medakutens sida och såg en text där han bad om ursäkt för uteblivna leveranser och att han börjat sälja igen. Är det nån som försökt beställa där nyligen? Ska man våga lägga en order?
2017-11-20, 06:43
  #10843
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllmäntOupptäck
Verkar som att många säger detsamma om pratglad men ingen har grönat än. Inte säkert att beställa än alltså?
Jag hade akta mig från att beställa iallafall. Dom sluta svara i mail osv men man vet ju aldrig. Kanske kommer det , hör isf av mig här
2017-11-20, 09:48
  #10844
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Jag hade akta mig från att beställa iallafall. Dom sluta svara i mail osv men man vet ju aldrig. Kanske kommer det , hör isf av mig här

Om jag kommer ihåg sidadressen korrekt så är den nere nu, och de slutade svara mig direkt när jag ville invänta gröning. La ej en beställning denna gången så känner att jag har tur, men beklagar för alla er andra som la en Vet att det suger. Tänk på att checka gröningar extra noga, många i tråden som hade beställt men som aldrig återkom och då kan man få intrycket att det faktiskt är gröna shoppar det handlar om.
2017-11-20, 10:12
  #10845
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllmäntOupptäck
Om jag kommer ihåg sidadressen korrekt så är den nere nu, och de slutade svara mig direkt när jag ville invänta gröning. La ej en beställning denna gången så känner att jag har tur, men beklagar för alla er andra som la en Vet att det suger. Tänk på att checka gröningar extra noga, många i tråden som hade beställt men som aldrig återkom och då kan man få intrycket att det faktiskt är gröna shoppar det handlar om.

Jo jag håller med dig jag
2017-11-20, 12:42
  #10846
Medlem
Tripportreats avatar
Finns det nån grön shop som.använder protonmail? Jag får inte countermail att fungera på min androidlur och har inte tillgång till dator för tillfället.

//tripportreat
2017-11-20, 16:41
  #10847
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nejkono
Jag besökte nyss Medakutens sida och såg en text där han bad om ursäkt för uteblivna leveranser och att han börjat sälja igen. Är det nån som försökt beställa där nyligen? Ska man våga lägga en order?

Jag tycker du ska vara försiktig, som sagt; när det gäller Medakuten har det alltid varit som berg och dalbana. Man vet snart in eller ut.
2017-11-20, 18:01
  #10848
Medlem
Tripportreats avatar
Har lagt en beställning från habba, återkommer om jag får paketet

//tripportreat

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback