Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-29, 18:57
  #8881
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Ingen är så dum att man gör det och förväntar sig till 100% att det kommer nåt.

Jävla tacksamma ska vi istället vara till personer som smurfan12, som är villig att riskera mer av hans/hennes hårt ihopjobbade pengar för att hjälpa alla här få mer klarhet i hur det är med MA.

Hatten av smurfan12!

Nja "hennes hårt ihopjobbade pengar" tror jag väl inte riktigt på, mer typ långtidssjukskriven för psykiska problem
Men jag tror jag förstår hur hen tänker ok, rulla roulettbordet here we go again, denna gången tror jag att jag vinner.
2017-03-29, 19:10
  #8882
Medlem
Psykiska problem, jo jag tackar jag . Jag blir bara förbannad o less när allt skylls på postnord, vilket inte går i längden, därför gjorde jag en liten xtra beställning, vilket borde komma senast på fredag, för väder kan man knappast skylla på iallafall.Nu var de jäkligt noga med att få hela min adress o annat så kommer de inte mitt /mina paket så e de baske mig klarröda för mig o det kommer de få reda på.
2017-03-29, 19:40
  #8883
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziggy08036
Så, vilka är gröna?
MA , kanske?
Lillens?
Verkar vara dom två som levererar just nu.

Ingen nämner Kubik??? Röda?
2017-03-29, 20:08
  #8884
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Nja "hennes hårt ihopjobbade pengar" tror jag väl inte riktigt på, mer typ långtidssjukskriven för psykiska problem
Men jag tror jag förstår hur hen tänker ok, rulla roulettbordet here we go again, denna gången tror jag att jag vinner.

Om du var sjukskriven (då med troligtvis dålig ekonomi) och beroende av benso, och nyss troligtvis blivit scammad, hade du seriöst lagt en till order eller sökt dig någon annanstans?

Smurfan12 gör ju helt tydlig en liten insats för oss alla här. Jag har inte ekonomin att gamla tyvärr men jag blir förbannad på bensoshoppars beteende. Jag hyllar folk som är villig att göra som smurfan12. Något jävla samvete borde ägarna bakom typ BB ha för när man drar en exitscam sådär
Eller scammar överlag med preparat som troligtvis majoriteten av deras kunder är fysiskt beroende av. Det fuckar folks liv, jobb m.m.

Det är inte gräs där man bara får bita i det sura äpplet och känna sig blåst.

Jag gillar förslaget någon tog upp tidigsre i tråden om att Det måste upprättas någon typ av patrull i denna tråden. Folk som frivilligt granskar användares recensioner och shopparna och deras historik med mera för att kunna se till att ingen ultimat blir blåst. För som det är nu finns det garanterat många som är oroliga och behöver veta om de kan beställa från Shop X eller inte utan att riskera bli blåst... Men likförbannat behöver benso.
__________________
Senast redigerad av Lilabanan 2017-03-29 kl. 20:10.
2017-03-29, 21:25
  #8885
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Ingen nämner Kubik??? Röda?

Har aldrig beställt där.
Har lagt order hos MA och L igår. Inget idag. Får se imorgon
2017-03-30, 00:02
  #8886
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smurfan12
Nu har jag gjort en ny beställning från MA för att kolla läget, skickades i måndags o nu var de xtra noga med adress o annat, får se om de kommer fram

Seriöst? Du har alltså blivit dragen och lägger ny order?

Tjejen,tips: Beställ liten order från två olika samtidigt och se om det är pos*nord eller scam.

Fråga annars "Polaren per"
2017-03-30, 06:14
  #8887
Medlem
Vem är "polaren per" ??????
2017-03-30, 14:20
  #8888
Medlem
Inget från MA i min låda Efter 4 dagar! Jag vet inte var problemet ligger för det är en liten skit beställning och dom vet ju att jag lämnar omdöme här redan vid första mail kontakt så varför skulle dom dra ut på utskicket??
2017-03-30, 14:33
  #8889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Ingen nämner Kubik??? Röda?

Gröna, 48 timmars leverans.

Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
Inget från MA i min låda Efter 4 dagar! Jag vet inte var problemet ligger för det är en liten skit beställning och dom vet ju att jag lämnar omdöme här redan vid första mail kontakt så varför skulle dom dra ut på utskicket??

Det skickades säkert inte den dag som angavs, har väl mycket att pyssla med efter vissa försvann.

Citat:
Ursprungligen postat av smurfan12
Vem är "polaren per" ??????

Hört talas om cornelis vreeswijk?
2017-03-30, 14:44
  #8890
Medlem
Jo det har jag
2017-03-30, 15:06
  #8891
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
Inget från MA i min låda Efter 4 dagar! Jag vet inte var problemet ligger för det är en liten skit beställning och dom vet ju att jag lämnar omdöme här redan vid första mail kontakt så varför skulle dom dra ut på utskicket??

MA grön postat på måndag kom på torsdag..

Ja glömde bort att jag får post i bland två gånger på samma dag.
2017-03-30, 16:15
  #8892
Medlem
Efterbengs avatar
MA totalt grönt. 2 dagars leverans i ett snyggt paket.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback