Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-10, 11:34
  #8209
Medlem
Ghurps avatar
]
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
Jag har inte mer info än att sidan och mailen hette Tjackoteket när jag beställde de första gångerna, sedan togs den sidan bort och ersattes av Expressapoteket, även den gamla mailen ersattes av den nya. Detta informerade dom om på den nya sidan så det är knappast någon hemlighet.

Dom är definitivt röda. Jag beställde och det skulle skickas 26, sen fortsatte dom enligt andra postare att ta emot orders minst fem dagar efter det utan att skicka något, knappast att det skulle bero på torsk då.

Jaha okej! Nyhet för mig ialf. När bytte dom namn?

Fan va surt.. vet hur det känns å bli scammad. Totalt cirka 6lappar har jag blivit blåst av från två olika shoppar som är rödade nu. Hoppas det inte var mkt pengar du förlora!
__________________
Senast redigerad av Ghurp 2017-02-10 kl. 11:39.
2017-02-10, 11:38
  #8210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
Med tanke på vad EA hette innan dom ändrade namn så är det inte otroligt att dom haft flera verksamheter.

Men det låter underligt att det skulle vara dom, allt tyder på en medveten exitscam.
Vad hette dom innan, noll koll?
2017-02-10, 11:41
  #8211
Medlem
Tror EA'S konton m.m. är kapade, dom kommer inte åt mail, hemsida eller något annat. Hackade helt enkelt, men det är vad jag tror, eller exitscam.
2017-02-10, 11:44
  #8212
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Tror EA'S konton m.m. är kapade, dom kommer inte åt mail, hemsida eller något annat. Hackade helt enkelt, men det är vad jag tror, eller exitscam.

Jo det stämmer nog. Swe-vendor som är avstängd just nu babblade ju om hur han tagit ner både Ea och BBs hemsida samt knarkkungen. Vete fan om han trollar men verkar ju kunna va sant.. well done om dom ändå scammar folk iallafal!
2017-02-10, 11:45
  #8213
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Tror EA'S konton m.m. är kapade, dom kommer inte åt mail, hemsida eller något annat. Hackade helt enkelt, men det är vad jag tror, eller exitscam.
Jag beställde och fick en order veckan innan, då var det samma bankkonto som den senare ordern, att då kontokapare skulle ta emot orders och få betalt till samma konto tycker jag låter långsökt. Det går inte att få ihop på annat sätt än att det är en exitscam.

Jag accepterar att bli blåst, har haft en good run so far vad gäller näthandel, det var heller inte mer pengar än att det är värt att veta vilka man inte ska ha att göra med, under 1000:-. Jag har blivit blåst på större belopp irl.
2017-02-10, 13:46
  #8214
Medlem
grönar medakuten beställde i onsdags brevet kom för en timme sen
2017-02-10, 14:03
  #8215
Medlem
Zolpidem? Alltså nån shop måste ju ha stillisar? vad händer med detta område egentligen.
mvh
2017-02-10, 14:05
  #8216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
BB= Fortfarande gröna?

japp gröna senast nu i veckan.
2017-02-10, 14:25
  #8217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Jo det stämmer nog. Swe-vendor som är avstängd just nu babblade ju om hur han tagit ner både Ea och BBs hemsida samt knarkkungen. Vete fan om han trollar men verkar ju kunna va sant.. well done om dom ändå scammar folk iallafal!

Det är väl ganska osannolikt att hen skulle lyckas ta ned en än mindre tre sidor. Nja, det låter väldigt konstigt. Säkert ett troll.
2017-02-10, 14:33
  #8218
Medlem
FaNirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Va fan. Massa rödingar här. Vilka vågar man lita på? BB svarade inte ens på mitt beställningsmail. Folk rödade här men nu är det en del som grönar igen. Beställde från BB innan jag såg rödingar här. Beställse ist. då hos medakuten som kom fram på 2 dagar. Nu rödas de också?


Har beställt 1-2 gånger i veckan från BB en längre tid och alltid fått leveransen förutom 1 gång för 1-2 månader sedan. Fick senast i förrgår. Beställde också i onsdags så borde komma idag eller måndag. BB = Grön från mig.
2017-02-10, 14:51
  #8219
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Har väntat på grejer från Medakuten i över en vecka nu.
Kommer inget imorgon är dom röda för min del.


Samma här, fortfarande inte fått nåt. Nu ändrar jag Medakuten till RÖD för min del. Lär kanske ändras men så här lång tid ska det inte ta. FOLK som lovar max 7 dagar har juh fan levererat snabbare än såhär, tänker då på vissa FS vendors (Bra sådana)
2017-02-10, 14:57
  #8220
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thirl
Den stora narkotikahärvan i Uppsala som man läser om i tidningarna nu för tiden rör Expressapoteket, så ni som undrar varför de inte svarar behöver inte fundera längre.

Kände det på mig. Deras utbud, stealth, betalningsätt etc. Fungerar jättebra en kort period........ Kanske borde folk städa hemma?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback