Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-20, 12:07
  #649
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Hej

Jag har vanliga spelet, men nu har jag märkt att jag har fått fler vägar och buss filer och allt, men det värsta är att jag kan inte bygga något, försöker liksom köpa alla zoner (Har ställt in så jag kan köpa allt) och jag kan inte ens dra en väg,

Har du mods installerade kan det vara de som krånglar. Det brukar alltid ta lite tid innan alla hunnit uppdatera sina moddar när det kommer nya DLCs. Det där med "köpa alla zoner" vet jag inte riktigt vad du menar? Det kostar inget att "zona" områdena bredvid vägarna du bygger. Tänker du på något annat kanske? Om problemet inte är så simpelt att du bara är utan pengar? Du måste få in stålar innan du kan bränna dom på vägar och hus.

Annars ska det inte vara några problem vad jag vet? Har själv testkört efter den senaste uppdateringen och det var inga problem. (Och jag kör med typ 50 moddar och 2500 assets).
Citera
2022-09-20, 17:29
  #650
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Har du mods installerade kan det vara de som krånglar. Det brukar alltid ta lite tid innan alla hunnit uppdatera sina moddar när det kommer nya DLCs. Det där med "köpa alla zoner" vet jag inte riktigt vad du menar? Det kostar inget att "zona" områdena bredvid vägarna du bygger. Tänker du på något annat kanske? Om problemet inte är så simpelt att du bara är utan pengar? Du måste få in stålar innan du kan bränna dom på vägar och hus.

Annars ska det inte vara några problem vad jag vet? Har själv testkört efter den senaste uppdateringen och det var inga problem. (Och jag kör med typ 50 moddar och 2500 assets).

Tror han kan mena att han låst upp alla landområdena, finns någon mod för det (5x5 eller 25 tiles).
Citera
2022-09-20, 20:44
  #651
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotAyrtonSenna
Tror han kan mena att han låst upp alla landområdena, finns någon mod för det (5x5 eller 25 tiles).

Ah, ok. Den bästa imo är 81 tiles. Det finns en ny version (81 Tiles 2 TESTING) som går att hämta i workshoppen och som funkar med den senaste uppdateringen av spelet. Med den låser man upp hela kartan direkt.
__________________
Senast redigerad av Ace Ventura 2022-09-20 kl. 21:05.
Citera
2022-10-16, 22:00
  #652
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Hej

Jag har vanliga spelet, men nu har jag märkt att jag har fått fler vägar och buss filer och allt, men det värsta är att jag kan inte bygga något, försöker liksom köpa alla zoner (Har ställt in så jag kan köpa allt) och jag kan inte ens dra en väg,
Såvitt jag minns måste man dra en stump av den allra enklaste vägen först.
Sedan låses andra saker upp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback