Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2015-03-02, 12:29
  #97
Medlem
Mannen är troligen identifierad och kommer att kallas till förhör, enligt lokalpress.
Citera
2015-03-08, 21:09
  #98
Avstängd
TokenOfTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Japp har en vän som jobbar i butik och kan bekräfta att wt gubbar ställer de de värsta problemen, dock vet jag inte ang detta fall. Men statistiken talar sitt tydliga språk.

Vilken statistik? Alla vet att det är utomeuropeiska folkslag som stjäl och bråkar mest (förutom en viss specifik grupp som härstammar långt österut som inte är europeiska från början).

Har du en källa på din påstådda statistik? Knappast! Du vill bara försvara invandrarrelaterad brottslighet, antagligen för att du själv är en sådan.
__________________
Senast redigerad av TokenOfTime 2015-03-08 kl. 21:17.
Citera
2015-03-08, 21:24
  #99
Avstängd
TokenOfTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basseaker
Arab?
Det här låter som en perfekt beskrivning av killen från schlätta som kör 740. En äkta väst götsk bonde med andra ord.

Hmm... tänker du på släkten Sk*g?
Citera
2015-03-08, 22:30
  #100
Medlem
killawifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokenOfTime
Vilken statistik? Alla vet att det är utomeuropeiska folkslag som stjäl och bråkar mest (förutom en viss specifik grupp som härstammar långt österut som inte är europeiska från början).

Har du en källa på din påstådda statistik? Knappast! Du vill bara försvara invandrarrelaterad brottslighet, antagligen för att du själv är en sådan.

"Alla" vet? Ingen vet detta utom folk som lever i vanförställningen att vi är under något slags hot från alla som är "icke-etniska" svenskar.
Citera
2015-03-08, 22:42
  #101
Medlem
basseakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokenOfTime
Hmm... tänker du på släkten Sk*g?

Nej är inte bosatt i området men är Västgöte och vet hur vissa stereotyper gör sig gällande runt om i regionen.
Citera
2015-03-08, 23:12
  #102
Avstängd
TokenOfTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killawife
"Alla" vet? Ingen vet detta utom folk som lever i vanförställningen att vi är under något slags hot från alla som är "icke-etniska" svenskar.

Dom senaste tidens grövre brott har visst undgått dig men lev i din törnrosasömn du.
Citera
2015-03-08, 23:14
  #103
Avstängd
TokenOfTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basseaker
Nej är inte bosatt i området men är Västgöte och vet hur vissa stereotyper gör sig gällande runt om i regionen.

Håller med, man får hålla distansen till somliga äldre (ej invandrarrelaterat).
Citera
2015-03-09, 23:17
  #104
Medlem
killawifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokenOfTime
Dom senaste tidens grövre brott har visst undgått dig men lev i din törnrosasömn du.

Vad jag har märkt så är världen precis lika jävlig som den alltid varit och det är ungefär samma klientel som ställer till besvär som förr i precis samma omfattning. Och jag tvivlar på att dessa skulle handla nåt på Biltema.
Det enda som skiljer nu mot tidigare är att informationen sprids betydligt mer och snabbare och därmed verkar det värre. Men man behöver ju inte få total hjärntorsk bara för det utan man får lära sig att sila informationen istället, det är inte så svårt.
Citera
2015-03-09, 23:49
  #105
Avstängd
TokenOfTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killawife
Vad jag har märkt så är världen precis lika jävlig som den alltid varit och det är ungefär samma klientel som ställer till besvär som förr i precis samma omfattning. Och jag tvivlar på att dessa skulle handla nåt på Biltema.
Det enda som skiljer nu mot tidigare är att informationen sprids betydligt mer och snabbare och därmed verkar det värre. Men man behöver ju inte få total hjärntorsk bara för det utan man får lära sig att sila informationen istället, det är inte så svårt.

Någon hjärntorsk har jag inte fått. Du har bara hakat upp dig på mitt svar till AussieRedMan (som alltid försvarar invandrarelaterade brott på ett irriterande sätt, dom är så oskyldiga, det är utanförskapet, det är bla bla).

Faktiskt så har jag nämnt vissa orter som inte är kända för några invandrarproblem dvs jag tror att GM är en äldre svennebanan med dåligt humör.
Citera
2015-03-11, 22:50
  #106
Medlem
killawifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokenOfTime
Någon hjärntorsk har jag inte fått. Du har bara hakat upp dig på mitt svar till AussieRedMan (som alltid försvarar invandrarelaterade brott på ett irriterande sätt, dom är så oskyldiga, det är utanförskapet, det är bla bla).

Faktiskt så har jag nämnt vissa orter som inte är kända för några invandrarproblem dvs jag tror att GM är en äldre svennebanan med dåligt humör.


Jag hänger bara upp mig på att du påstår att "alla" skulle veta nåt som inte är sant. Allt otrevligt som händer är inte invandrares fel så man bör kanske inte direkt dra den slutsatsen utan lite mer fakta på hand.
Citera
2015-03-12, 03:55
  #107
Avstängd
TokenOfTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killawife
Jag hänger bara upp mig på att du påstår att "alla" skulle veta nåt som inte är sant. Allt otrevligt som händer är inte invandrares fel så man bör kanske inte direkt dra den slutsatsen utan lite mer fakta på hand.



Den här gången har jag inte skyllt på invandrare. Vad fan babblar du om din pk-fjolla?

Jävla nolla som gör sig billiga poäng på nätet.
Citera
2015-03-12, 21:50
  #108
Medlem
killawifes avatar
Så du skrev inte detta: "Vilken statistik? Alla vet att det är utomeuropeiska folkslag som stjäl och bråkar mest (förutom en viss specifik grupp som härstammar långt österut som inte är europeiska från början)" Det var väl Mållgan.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback