Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-23, 20:22
  #1
Medlem
Har börjat ta aminosyror från swedish Supplements (om det spelar nån roll), dricker det under tiden jag tränar och sen äter jag som vanligt osv osv...men har känt på sistone att jag inte alls är kåt längre och tänker knappt på sex längre och när jag väl får chansen får jag knappt upp soldaten, och eftersom det har pågått sedan jag började med detta undrar jag om det kan ha någon koppling?
Citera
2015-02-23, 20:29
  #2
Medlem
patriot8s avatar
Eftersom det är dessa aminosyror som proteiner är uppbyggda av bör det ju inte ha någon påverkan.

Teoretiskt sett kanske pulvret framställs på ett sådant sätt så biprodukter skapas? Gör ett experiment, skippa aminosyran nån månad och se vad som händer.
Citera
2015-02-23, 20:45
  #3
Medlem
Troligen inte aminosyrorna. Kanske är de dvitamin brist pga årstiden (sämre humör och trötthet), att du är lite trött just nu pga något eller att du bara runkat för mycket under en längre tid .

Prova och inte ta tillskottet ett tag dock, som illusionz sade, man vet aldrig.
Citera
2015-02-23, 21:59
  #4
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Eftersom det är dessa aminosyror som proteiner är uppbyggda av bör det ju inte ha någon påverkan.

Teoretiskt sett kanske pulvret framställs på ett sådant sätt så biprodukter skapas? Gör ett experiment, skippa aminosyran nån månad och se vad som händer.

Att det är samma sorts aminosyror som protein består utav är dock inget argument för att det inte skulla kunna ha andra effekter. Även olika peptider som består utav exakt samma aminosyror kan ha olika egenskaper.
__________________
Senast redigerad av AquaRegia 2015-02-23 kl. 22:02.
Citera
2015-02-23, 22:40
  #5
Medlem
super86s avatar
Drar du tex pwo? Koffein minskar sexlust.
Citera
2015-02-24, 16:50
  #6
Medlem
Killer-queens avatar
Tappat vikt? Lågt fettintag och kaloriunderskott brukar minska sexlust…
Citera
2015-02-24, 18:47
  #7
Medlem
Dreass avatar
Googla aminosyror + depression.
Citera
2015-02-25, 18:32
  #8
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av super86
Drar du tex pwo? Koffein minskar sexlust.
Känner ofta att en dag med mycket koffein och sen pwo kan KNULLA SÖNDER min sexlust... så instämmer.
Citera
2015-02-25, 18:51
  #9
Medlem
SnobbenLs avatar
Men hur har du ändrat på träningen? Deffar du? Ifall du deffar eller bara tränar hårdare kan det va utmattningen som drar ner orken i sängkammarn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback