Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-04, 19:07
  #13
Avstängd
Grottmongo101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luffsan
GM är ute enligt hans fb. Hur kommer detta sig?

Oskyldig kanske?
Citera
2015-03-04, 22:03
  #14
Medlem
Han kan ej vara släppt. Han får sin dom i slutet av den här veckan. Det är någon i hans omgivning som har skrivit på hans Facebook. Fakta angående GM är ute eller ej kommer imorgon, bekräftat.
Citera
2015-03-04, 22:10
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the_slyna
hur vet du att det har hänt fler gånger? Jag antar att det är hormedia som ännu en gång visar prov på att det inte finns riktiga nyheter. Dock är ju inte ens rättegången avslutad. så hur du kan sitta med info vore ju intressant att veta?


Samtal med tjej som varit utsatt för GM men ej vågat anmäla.

Hur är det relevant angående vart jag får min information ifrån?
Hur som så kommer sanningen fram i slutet av veckan då GM får sin dom & då kan det sluta spekuleras och mina inlägg bekräftas.
Citera
2015-03-05, 00:39
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the_slyna
Haha det är väl ganska relevant. Du kan ju lika gärna vara m.... . Jag vet att gm är oskyldig. Det finns för mycket som talar för det. känns mer som att detta är ett sätt för en White trash brud att tjäna Cash.


Skratta du om du finner det roande.
Mycket som talar för att GM är oskyldig? Ja men då så!! Då frias ju GM från alla anklagelser i slutet av veckan! Synd bara att du inte kunde kommit med dessa uppgifter till polisen så GM sluppit sitta häktad i cirka 7 veckor för ingenting!!

Du får gärna tro och inbilla dig saker, det är din rätt. Jag säger det återigen, om du nu har läs och skrivsvårigheter??
(I slutet av den här veckan ska det komma en dom emot GM och då ser vi alla hurvida han är skyldig eller oskyldig) Läs nu detta ordentligt några gånger så jag slipper skriva det igen...
Citera
2015-03-05, 00:48
  #17
Medlem
FuckBlashs avatar
Först så våldtog han mig. Sen drack vi kaffe och sen våldtog han mig igen...
Citera
2015-03-05, 01:13
  #18
Medlem
the_slynas avatar
GM dricker inte kaffe. Sen att ha två mäns sperma i sig. Brukar man knulla sin pojkvän efter man blivit våldtagen? .
Citera
2015-03-05, 01:22
  #19
Medlem
Hördu slynan.. Egentligen ska jag inte förklara nåt om detta för dig. Intelligens verkar inte vara något för dig så att säga.
Två sortes spermier, ja det är korrekt att det fanns men dock var inte båda i henne.
Den enda spermien var GMs och den fanns i henne den andra var hennes pojkväns och den var på trosan sedan innan.

Är det något mer du vill att jag förklarar för dig innan jag totalt struntar i vad du skriver här och går i stället till privata meddelanden där jag istället kommer undra vem du är och då ska du också få veta vem jag är! för att tillägga så kan jag säga att det här inte är offret.
Citera
2015-03-05, 12:18
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the_slyna
GM dricker inte kaffe. Sen att ha två mäns sperma i sig. Brukar man knulla sin pojkvän efter man blivit våldtagen? .

Hur vet du att hon hade dubbel sperma?
Citera
2015-03-09, 17:05
  #21
Medlem
Hur vet man att allt detta är sant då ?
__________________
Senast redigerad av SolvindeN 2015-03-09 kl. 17:08.
Citera
2015-03-09, 17:14
  #22
Medlem
recyclameras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamieDean
Hur rutten är man i huvudet om man ger sig på en försvarslös sovande kvinna egentligen?

haha +2 att fråga här på fb.
är kvinna.
Citera
2015-03-10, 09:02
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolvindeN
Hur vet man att allt detta är sant då ?


Vad är det som pekar på att det inte skulle vara sant då?
Citera
2015-03-10, 09:08
  #24
Medlem
Fattar inte heller varför de inte skulle vara sant. Hade han varit oskyldig så skulle rätten friat honom så med andra ord är han skyldig!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback