Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-11, 23:51
  #133
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Svenska är inte din starka sida heller ser jag men skit i det. Vill du veta hur det ska vara så...

...till skillnad hur snabbt du är upphetsad...
i stället för ditt förslag (..till skillnad hur snabbt mig är upphetsad...) Hur gammal heter du ifrån? TjuHugoSlavien?

Läs igen din mupp...

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, jag lär aldrig ha sexuellt umgänge med någon kvinna någon gång, eftersom jag är heterosexuell, och givetvis lär jag därmed inte göra någon kvinna som stöter på mig lycklig heller - så nej, gällande det har hon inget att se fram emot.

Däremot vet jag ju till skillnad från dig då hur snabbt upphetsade män kan komma, att fittor naturligt är fuktiga om de är friska och fungerar som de ska - även om kvinnan inte är kåt, samt att man kan sova även om någon tränger in i en .. helt utan alkohol också faktiskt.

Stöter du på torra fittor så handlar det om kroppsreaktion för att kroppen inte vill ta emot dig, alternativt att slemhinnor och smörjning inte fungerar som det skall..

I ditt fall är jag att övertygad om att det handlar om det första alternativet.

Svenska kan du inte alltså.

Citat:
Att koppla ihop min förmåga att kunna slappna av med Robins eventuella somnambulism är ju inte en jämförelse som för historien närmare sanningen.
Så varför försöker du göra det då?

Robin var vaken och har erkänt övergrepp på den sovande tjejen, vilket är en del i bevisningen mot honom och som gett hon två välförtjänta år i fängelse..

Förhoppningsvis är han mer snabblärd än du är, så han slipper upprepa sin dumhet igen.

Edit:
Nej återkom inte. För du är oduglig både på svenska och på att framstå som annat än en rutten nöt som är svartsjuk för att Robin valde bort dig.

Något av essens har du ju inte tillfört tråden - mer än att alla förstår att du känner dig ratad av Robin och är bitter över det.
__________________
Senast redigerad av micro113 2015-05-11 kl. 23:54.
Citera
2015-05-12, 00:19
  #134
Avstängd
micro113s avatar
Ur domen:

Sekretess A skrev:
Hur fan kunde du göra så? Jag låg och sov och var inte alls med på vad som
hände. Jag låg däckad Robin! Fyfan för dig!

Robin F svarade:
Jag sa förlåt [Sekretess A] precis när jag vaknade ångra de visste att jag
skulle gått hem ist
Förlåt [Sekretess A] […] vet inte hur jag ska göra för att få de bra igen ville
inte ha de så här […]

Sekretess B skrev:
Hon känner sig våldtagen… sån känsla är oundviklig när man inte är med på
det eller ligger o sover!

Robin F svarade:

Kan tänka mig de […] va fan skulle jag ditt och göra […]


Som framgått kunde han tänka sig att Sekretess
A kände sig våldtagen. Till bilden hör att Robin , såvitt utredningen visar,
inte hade konfronterats om våldtäkten före konversationerna på Facebook.

Det har inte kommit fram något som ger
anledning att anta att han – på grund av sömn eller berusning – inte skulle ha varit
medveten om sitt handlande när brottet begicks. Tingsrätten konstaterar således att
Robin begick gärningen med uppsåt och att han därför ska dömas för
våldtäkt i enlighet med åklagarens gärningsbeskrivning.


Två år i TR och fastställt i HvR .. skyldigare blir man inte.

Hoppas det var värt två års fängelse. Stämplad som den våldtäktsman han är och två års fängelse för att han inte kunde motstå en tjej som inte ville ha honom ..
Citera
2015-05-14, 00:55
  #135
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ur domen:

Sekretess A skrev:
Hur fan kunde du göra så? Jag låg och sov och var inte alls med på vad som
hände. Jag låg däckad Robin! Fyfan för dig!

Robin F svarade:
Jag sa förlåt [Sekretess A] precis när jag vaknade ångra de visste att jag
skulle gått hem ist
Förlåt [Sekretess A] […] vet inte hur jag ska göra för att få de bra igen ville
inte ha de så här […]

Sekretess B skrev:
Hon känner sig våldtagen… sån känsla är oundviklig när man inte är med på
det eller ligger o sover!

Robin F svarade:

Kan tänka mig de […] va fan skulle jag ditt och göra […]


Som framgått kunde han tänka sig att Sekretess
A kände sig våldtagen. Till bilden hör att Robin , såvitt utredningen visar,
inte hade konfronterats om våldtäkten före konversationerna på Facebook.

Det har inte kommit fram något som ger
anledning att anta att han – på grund av sömn eller berusning – inte skulle ha varit
medveten om sitt handlande när brottet begicks. Tingsrätten konstaterar således att
Robin begick gärningen med uppsåt och att han därför ska dömas för
våldtäkt i enlighet med åklagarens gärningsbeskrivning.


Två år i TR och fastställt i HvR .. skyldigare blir man inte.

Hoppas det var värt två års fängelse. Stämplad som den våldtäktsman han är och två års fängelse för att han inte kunde motstå en tjej som inte ville ha honom ..

ingen ville ha den lilla horan heller har jag hört. Vem fan vill ett sånt friluder? Hoppas att jag har hört fel.
Citera
2015-05-14, 12:59
  #136
Medlem
No6s avatar
Facebook-dumpen fällde honom. Speciellt de 2 sista meddelandena där det framkommer att han "förstår att hon känner sig våldtagen". Man reagerar inte så om man bara skedat med tjejen vilket han påstod i FUPen. Eller gick i sömnen som hans morsa försökte med, håll käften för fan.

Det är förövrigt inget han kommer behöva skämmas för inne på kåken heller för den delen, till er idioter som fortfarande tror att alla våldtäktsmän blir rövknullade där inne.
Citera
2015-05-14, 14:44
  #137
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Facebook-dumpen fällde honom. Speciellt de 2 sista meddelandena där det framkommer att han "förstår att hon känner sig våldtagen". Man reagerar inte så om man bara skedat med tjejen vilket han påstod i FUPen. Eller gick i sömnen som hans morsa försökte med, håll käften för fan.

Det är förövrigt inget han kommer behöva skämmas för inne på kåken heller för den delen, till er idioter som fortfarande tror att alla våldtäktsmän blir rövknullade där inne.
Nej, på kåken lär han vara grön, han kommer ju få frottera sig med män av sin egen sort - våldtäktsmän och lär väl trivas rätt bra i ett sällskap av likasinnade.

Däremot har han ju förstört en massa möjligheter för sig själv ute i samhället, rent yrkesmässigt etc..
Och det är ju faktiskt glädjande. Man suddar inte bort hans brott bara för att fängelsestraffet är över.
Citera
2015-05-14, 22:37
  #138
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, på kåken lär han vara grön, han kommer ju få frottera sig med män av sin egen sort - våldtäktsmän och lär väl trivas rätt bra i ett sällskap av likasinnade.

Däremot har han ju förstört en massa möjligheter för sig själv ute i samhället, rent yrkesmässigt etc..
Och det är ju faktiskt glädjande. Man suddar inte bort hans brott bara för att fängelsestraffet är över.

Vad är det för glädjande med att Robin har suttit inne för att Mollie, som han trodde var sin kompis, har angivit honom för våldtäkt samma natt som hon knullade runt med ett par andra som saknar omdömesgillt och hygieniskt omdöme?

Det roliga är ju när han, återigen oskyldig och fri från alla fabler, kommer ut igen så har han avtjänat ett straff som han inte har förtjänat men det lilla lögnaktiga ludret Mollie är ju fortfarande det lilla ludret Mollie.

Hon kommer att få frottera sig med kvinnor av sin egen sort - illaluktande luder lär väl trivas rätt bra i ett sällskap av andra illaluktande...
Citera
2015-05-15, 09:42
  #139
Medlem
70Ds avatar
Den som påstår att ett samlag inte går att genomföra på en sovande onykter kvinna kan inte vara vidare erfaren av sex.

Man blir ju bra nyfiken på vem i GMs närhet som skapat dessa "försvarsprofiler" på fb. Du vet väl att ju mer du skriver i denna tråd desto högre relevans får tråden för sökmotorer som Google, vilket i längden innebär att du bara gör din vän en björntjänst och ökar trafiken till denna tråd.
Citera
2015-05-29, 03:26
  #140
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Något av essens har du ju inte tillfört tråden - mer än att alla förstår att du känner dig ratad av Robin och är bitter över det.

Det låter väl iallafall inte särskilt troligt? Om det vore så skulle hen väl applådera att han hamnat i klistret?
Citera
2016-01-01, 23:54
  #141
Medlem
Hur går det för den där gärningsmannen? Finns ju inte så många R.Farkas på Facebook å han har ju bytt profilbild å så i oktober eller vad de var, mer kan man inte se utav hans Facebook utan att vara vän med honom.

och när han släpps, kommer han då få ett fungerande liv i Nybro? Känns som Nybro inte är någon ort för honom efter det han gjort.
Citera
2022-06-02, 22:26
  #142
Medlem
Bamse666s avatar
Han bor kvar i Nybro och jobbar på Nybro Cementgjuteri.
Även flickvän och 2 barn märkligt nog..
Citera
2022-06-03, 01:47
  #143
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse666
Han bor kvar i Nybro och jobbar på Nybro Cementgjuteri.
Även flickvän och 2 barn märkligt nog..
Klart han har.. skräpmänniskor som borde steriliserats.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback