Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-02-24, 22:20
  #37
Medlem
hibernalhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Efternamn på denna Petri är?
Finns en som är känd sedan flera år tillbaka att vara våldsam mot sina kvinnor och åldern stämmer.

Läs inlägg #34...
Citera
2015-02-25, 03:20
  #38
Medlem
TbbWs avatar
Enligt hennes Fbook är hon gift med den andra gifta manliga personen. Inte Pekka.
OM det nu är kvinnan som avses.
Citera
2015-02-25, 10:47
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Efternamn på denna Petri är?
Finns en som är känd sedan flera år tillbaka att vara våldsam mot sina kvinnor och åldern stämmer.
L*pp*l*inen

* = a

Påstås att det var en olycka och att hon ramlade och slog i huvudet (tabletter/alkohol inblandat) men hur ska man vara hundra på det? Om det är som du skriver, att han är våldsam mot kvinnor, så kan det ju mycket väl vara så att han ville att hon skulle dö genom att knuffa henne. Svårt att bevisa.
Citera
2015-02-25, 10:49
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TbbW
Enligt hennes Fbook är hon gift med den andra gifta manliga personen. Inte Pekka.
OM det nu är kvinnan som avses.
Syftar du på marockanen?
Citera
2015-02-25, 20:03
  #41
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OIKOFOB
L*pp*l*inen

* = a

Påstås att det var en olycka och att hon ramlade och slog i huvudet (tabletter/alkohol inblandat) men hur ska man vara hundra på det? Om det är som du skriver, att han är våldsam mot kvinnor, så kan det ju mycket väl vara så att han ville att hon skulle dö genom att knuffa henne. Svårt att bevisa.
Nope, fel efternamn.
Citera
2015-02-26, 04:04
  #42
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TbbW
Enligt hennes Fbook är hon gift med den andra gifta manliga personen. Inte Pekka.
OM det nu är kvinnan som avses.

Jag antar att du talar om någon annan än BO? Det står inget om att hon är gift på hennes fejanbok (jag är rätt säker på att ha kollat på BO:s fejansida utgående ifrån senaste inlägget på dotterns fejansida), samt den som är misstänkt GM enligt inlägg i tråden heter inte Pekka.

Edit: Nu utgick jag endast från "Om"-spalten, men du kanske hittade något i resten av hennes Fejan? Hon har väldigt mycket foton på den man jag antar du tänker på, men å andra sidan är de tydligen tagna för närmare 5 år sedan. Undrar varför han fortfarande verkar stå på adressen enligt Ratsit, om hon nu är ihop med mannen med det finskklingande namnet?
__________________
Senast redigerad av Europe 2015-02-26 kl. 04:15. Anledning: Edit
Citera
2015-02-26, 12:48
  #43
Medlem
Hellioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag antar att du talar om någon annan än BO? Det står inget om att hon är gift på hennes fejanbok (jag är rätt säker på att ha kollat på BO:s fejansida utgående ifrån senaste inlägget på dotterns fejansida), samt den som är misstänkt GM enligt inlägg i tråden heter inte Pekka.

Edit: Nu utgick jag endast från "Om"-spalten, men du kanske hittade något i resten av hennes Fejan? Hon har väldigt mycket foton på den man jag antar du tänker på, men å andra sidan är de tydligen tagna för närmare 5 år sedan. Undrar varför han fortfarande verkar stå på adressen enligt Ratsit, om hon nu är ihop med mannen med det finskklingande namnet?
Hej. känner P och kvinnan hyrde ett rum av P där hon tog sitt liv. Tror hennes jobb var att sälja tidningar men inte säker. hon bodde där i ca 2 månader och betalade inte sista hyran ..
Citera
2015-02-26, 19:21
  #44
Medlem
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/in...ll_4367565.svd

Inget mord. Man släppt ur förvar.Tycker man alltför okritiskt låser in folk
i denna typ av situationer. Majoriteten är helt oskyldiga.
Citera
2015-02-26, 19:27
  #45
Medlem
Hellioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Discolampan
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/in...ll_4367565.svd

Inget mord. Man släppt ur förvar.Tycker man alltför okritiskt låser in folk
i denna typ av situationer. Majoriteten är helt oskyldiga.
Inget brott bakom dödsfall

Polisen misstänker inte längre att det ligger ett brott bakom ett dödsfall i Haninge i måndags.

26 februari 2015 kl 18:42, uppdaterad: 26 februari 2015 kl 18:45
Den person som anhölls efter dödsfallet försattes på fri fot under tisdagen, meddelar Ulf Janzén, stationsbefäl vid Södertörnspolisen.

Det var vid lunchtid i måndags som en person hittades död i en lägenhet i Brandbergen. Eftersom det inledningsvis fanns oklara omständigheter inleddes en förundersökning om mord alternativt dråp.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback