Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-23, 12:58
  #1
Medlem
pastregretss avatar
Hejsan! Att det här skulle bli min allra första tråd någonsin som flashbackare trodde jag inte, men efter att inte hittat någonting som hjälpt mig så vänder jag mig till er.

Det är som såhär att jag råkat skriva in några binds som gjort att det ser ut som på CS Source när man håller vapnet, det är liksom inte standard inställningarna, det har liksom zoomats in och det trivs jag inte med.

Kan väl också passa på att säga att det var 4 år sedan sist jag lirade och har bestämt mig för att börja igen. Har glömt hur man gör för att finslipa ditt scope, alltså själva aimet. Har ni några tips?

Frustrerar spelare
Citera
2015-02-23, 13:10
  #2
Medlem
Hej min vän.

Kolla in denna länk.

https://www.youtube.com/watch?v=qM8EVhPML6w

GLHF
Citera
2015-02-23, 13:24
  #3
Medlem
Som svar på din andra fråga har jag egentligen bara ett tips:

Träna upp ditt aim genom att spela "Only hs(bara huvudskott)"-Servrar.
Dessa finner du enkelt genom att klicka på : Play > Browse community server > skriv in "hs" i sökfältet.

PS. Omväxling är bra, spela även Matchmaking för att öva upp ditt spelsinne.
Citera
2015-02-23, 13:46
  #4
Medlem
maxojs avatar
Gå in i gamesettings och ändra viewmodel position till classic.
För att träna ditt aim kan jag rekommendera att spela med Desert Eagle då detta är ett av spelets svåraste pistoler och tvingar en att gå direkt på huvudskott.
Citera
2015-02-23, 13:53
  #5
Medlem
pastregretss avatar
Tack så jättemycket allihopa

Ska ta del av samtligas tips och råd..

Att man gått från att vara duktig till total noob är lite tråkigt i och med all den tid man spenderat innan dess. På det igen bara!

Återigen, tack

pastregrets
Citera
2015-02-23, 14:04
  #6
Medlem
Glennhenrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastregrets
Tack så jättemycket allihopa

Ska ta del av samtligas tips och råd..

Att man gått från att vara duktig till total noob är lite tråkigt i och med all den tid man spenderat innan dess. På det igen bara!

Återigen, tack

pastregrets

Eftersom det var din första tråd så kanske du var lite ringrostig, men jag rekommenderar dig att använda CS:GO-tråden/söka information annars blir troligtvis din vistelse här på Flashback ganska kort!
Citera
2015-02-23, 14:05
  #7
Medlem
soulreapers avatar
Spel: allmänt --> Spel: support
/Moderator
Citera
2015-02-23, 14:35
  #8
Medlem
pastregretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glennhenry
Eftersom det var din första tråd så kanske du var lite ringrostig, men jag rekommenderar dig att använda CS:GO-tråden/söka information annars blir troligtvis din vistelse här på Flashback ganska kort!

Kanske det. Mitt mål är inte att sprida en massa rookie trådar men det här var nog bara ett desperat försök till att försöka lösa problemet då ingenting av det resterande funkat
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback