Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-02-22, 16:23
  #1
Medlem
Tjena!

För ungefär tre veckor sedan drog jag hem en brud från krogen. Hon var lite överviktig men inte så farligt och jag var dessutom rätt så full så det var bara att köra på.

Jag märkte att hon hade rejäl discofitta när jag pullade henne och det luktade rätt så äckligt men full och kåt som jag var så körde jag på, jag hade iaf vett nog att ta på kondom.

Saken är den att jag kunde känna att min kuk (och mina fingrar) luktade som hennes fitta ett par dagar efteråt men jag tänkte att det snart går över. Det har det dock inte gjort.

Jag märker att när jag inte har duschat på ett par dagar och får pungsvett så luktar svetten/pungen exakt som hennes äckliga discofitta gjorde den kvällen. Jag har testat med flera olika schampo och så vidare men det hjälper inte. Så fort jag svettas lite nere i pungen/kuken så luktar det exakt som hennes fitta..

Det känns nästan som att jag har blivit "smittad" med hennes bakteriekultur typ..

Har någon erfarenhet av det här och vet någon vad fan jag kan göra för att bli av med den här skiten??

Börjar bli desperat.

// En 22 årig kille som verkligen ångrar det ligget..
Citera
2015-02-22, 16:39
  #2
Medlem
Kan kanske bero på att hon påverkade ditt PH-värde i dicken? finns ph-neutrala tvålsorter.
PS. Alla tjocka brudar luktar läskigt.
Citera
2015-02-22, 16:49
  #3
Medlem


Aldrig varit med om att lukten har kommit tillbaka, men när jag var yngre och råkade ut för en stinkis så är jag ganska säker på att tandkräm fick bort lukten från fingrarna iaf. Men det var ett jävla tag sen så det kanske inte stämmer alls.
Citera
2015-02-22, 16:54
  #4
Medlem
Du måste hitta en fräschare brud att knulla, så kanske hennes doft tar över den äckliga?
Citera
2015-02-22, 17:10
  #5
Medlem
MalleusMaleficarums avatar
Hon kan ju ha smittat dig med nån jästsvampinfektion, men det är lätt att bota med en receptfri salva från apotek som du lägger på ollonet i några dagars tid. Haha usch vilken erfarenhet
Citera
2015-02-22, 17:18
  #6
Medlem
gurkmajjas avatar
Har liknande erfarenheter. Slutade med antibiotika
Citera
2015-02-22, 17:22
  #7
Medlem
O-Lyckligs avatar
Haha! Du har nog drabbats av en svampinfektion eller dylikt, annars försvinner ju eventuella dofter när man duschar

Sånt som händer och en del i att vara i tjugoårsåldern, det kunde ju varit värre såsom, exempelvis, Hiv!

Puss!
Citera
2015-02-22, 17:24
  #8
Medlem
Svårt fall. Antingen får du gå till doktorn eller så får du ringa efter Anticimex.

Faktum är att jag själv aldrig träffat på en fitta som luktat annat än underbart!
Citera
2015-02-22, 18:33
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hestetaren
Kan kanske bero på att hon påverkade ditt PH-värde i dicken? finns ph-neutrala tvålsorter.
PS. Alla tjocka brudar luktar läskigt.
Kan ju vara så, ska testa att köpa någon sån tvål och testa. Kan ju itne skada.
Citat:
Ursprungligen postat av MalleusMaleficarum
Hon kan ju ha smittat dig med nån jästsvampinfektion, men det är lätt att bota med en receptfri salva från apotek som du lägger på ollonet i några dagars tid. Haha usch vilken erfarenhet
Ja kanske det, det konstiga är dock att själva kuken i sig luktar ingenting, det är mer själva pungen typ..

Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Har liknande erfarenheter. Slutade med antibiotika
Alltså? Vadå vad råkade du ut för då? Ta det via PM om du inte vill skriva.

Citat:
Ursprungligen postat av O-Lycklig
Haha! Du har nog drabbats av en svampinfektion eller dylikt, annars försvinner ju eventuella dofter när man duschar

Sånt som händer och en del i att vara i tjugoårsåldern, det kunde ju varit värre såsom, exempelvis, Hiv!

Puss!

Haha ja det kunde definitivt varit värre men även det där med svampinfektion låter sjukt, hur fan får man reda på vad det är då? Doktorn?
Citera
2015-02-22, 19:28
  #10
Medlem
Fallmans avatar
VAKNA! Sluta tro att hon luktade discofitta, det är du som luktar det! Byt matvana, börja träna, ta hand om hygienen.. SÅ byter du din egna discofittalukt.
Citera
2015-02-22, 19:46
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
VAKNA! Sluta tro att hon luktade discofitta, det är du som luktar det! Byt matvana, börja träna, ta hand om hygienen.. SÅ byter du din egna discofittalukt.
Har aldrig känt av den här lukten tidigare och det var exakt så hennes fitta luktade tidigare, det var efter att jag knullade henne som det började lukta så på mig. Sluta trolla..
Citera
2015-02-22, 19:50
  #12
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johsve2015
Har aldrig känt av den här lukten tidigare och det var exakt så hennes fitta luktade tidigare, det var efter att jag knullade henne som det började lukta så på mig. Sluta trolla..

Mens lukt brukar kunna sitta kvar ett bra tag på dicken. Upp emot en vecka.
__________________
Senast redigerad av therefore 2015-02-22 kl. 19:52.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback