Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-02-24, 08:43
  #37
Medlem
Man skulle också kunna tänka sig att man spänner upp och fixerar käkarna och så får hela rövarbandet använda dig som toalett, tills du dör antignen av bajsspyorna eller att magsäcken spricker av övervikt..
Citera
2015-02-24, 13:35
  #38
Medlem
Messials avatar
Åj, de finns så mycket kul man kan hitta på med en människa och en människokropp, men ett eller flera dopp i ett kar fullt med syra, skära ut hjärtat och hjärnan medans personen är levande eller hacka kroppen i bitar i stil med grytbitar och laga en god köttgryta serverad med kokt ris. Jag är säker på att IS har funderat på dessa metoder.

De får låta fantasin flöda.
__________________
Senast redigerad av Messial 2015-02-24 kl. 13:37.
Citera
2015-02-24, 13:44
  #39
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
De kommer skära bort huden från magen och trä denna upp över huvudet så personen kvävs till döds.
Citera
2015-02-24, 14:55
  #40
Avstängd
Grottmongo101s avatar
Med tanke på alla våldtäkter som IS gjort sig skyldiga till skulle jag gissa på rövknullning till döds.
Citera
2015-02-24, 20:05
  #41
Medlem
Claweds avatar
En känd sjörövarkapten (minns inte vem) höll manskapet i schack genom att pilla ut början av tunn-tarmen genom ett litet hål i magen och sedan spika fast den i masten på första bästa uppstudsiga jävel som ett varnande exempel för övriga ombord och sedan jaga offret runt runt med en brinnande fackla under pungen och röven tills den var helt utdragen i sin hela längd och slitits ut.

Och det vara bara början!
Citera
2015-02-24, 20:06
  #42
Moderator
Tystnads avatar
Stenålders religionen lär hålla sig till vad det står i boken, så stening tror jag blir nästa sjuka grej dom kommer att filma.
Citera
2015-06-23, 22:32
  #43
Medlem
phobics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phobic
Som vi har sett använder IS nya och mer brutala avrättningsmetoder för varje gång för att upprätthålla sitt skräckvälde. Efter bränningen av den jordanska piloten så framstår nästan halshuggningarna som humana. Men vilket blir IS nästa grepp för att skrämmas?

(Synd att ingen betting-site har vadslagning på detta, för jag tror mig ha ett par förslag som förmodligen ligger bra till.)

- Koka en fånge i olja (eller vatten), eller skållning
- Pålning
- Slita itu en människa genom att spänna fast lemmarna i bilar som kör åt olika håll
- Bombhalsband (högoddsare, men skulle göra sig bra på film)
- Krossning, t.ex genom att köra en hjullastare över en fånge

Vad tror ni? Någon som vill betta? Jag är villig att sätta 1000 på alternativ 1 och 3 ovan.

Ha! Jag fick in högoddsaren bombhalsband! Trodde jag fan inte själv. Borde ju gett 1000 ggr insatsen.

Dränkning, RPG och bombhalsband. Endast 1/3 metoder kreativ. Börjar IS tappa stinget?

http://www.mirror.co.uk/news/world-n...owning-5934470
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback