Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-03-02, 18:38
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totaler.krieg
Nej, inte över huvud taget.

Finns det olika sätt att ändra DPIn på?
Citera
2015-03-02, 22:59
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K4pt3n
Finns det olika sätt att ändra DPIn på?

Tror det, men fungerar inte något av de tre lägen som finns i kontrollpanelen tillfredsställande?
Citera
2015-03-03, 00:38
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totaler.krieg
Tror det, men fungerar inte något av de tre lägen som finns i kontrollpanelen tillfredsställande?

Hur hittar jag dit?
Citera
2015-03-03, 19:19
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K4pt3n
Hur hittar jag dit?

Kontrollpanelen>Bildskärm. Där ska finnas en flik där du har 3 olika val för storlek på text och annat. Det som kallas för DPI. Jag har engelskspråkigt Windows så vet inte om namnen blir rätt. Det ska även finnas en flik där du kan göra en egen inställning för DPI om inget av de 3 lägen som finns passar dig.
Citera
2015-03-03, 19:49
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totaler.krieg
Kontrollpanelen>Bildskärm. Där ska finnas en flik där du har 3 olika val för storlek på text och annat. Det som kallas för DPI. Jag har engelskspråkigt Windows så vet inte om namnen blir rätt. Det ska även finnas en flik där du kan göra en egen inställning för DPI om inget av de 3 lägen som finns passar dig.

Ändras hela bilden i programmen då? Det känns inte som att det bara är texten som är suddig.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback