Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-20, 23:14
  #1
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Hej

Jag kallar mig själv hantverkare, man kan säga att mitt jobb är 90% kundvårdare och 10% fysiskt arbete, jag tar ofta hand om de mest missnöjda, och ger dom lösningar oavsett vad det är. Det är _Sällan_ jag inte kan komma/erbjuda en lösning på problem, men trots min föreställning i gymnasiet om att jag skulle få mycket fitta så är det fan inte så man tror.

Jag har på 5 år haft ett antal 'vidöppna' mål där jag inte har tagit chansen, såväl kvinnor som män. Däremot har jag haft väldigt få riktigt seriösa raka erbjudanden om sex.

En gång var det en fet 45årig white trash lärare som ville ha lite kul, hon var packad&glad över någonting, och jag var offret som hon kunde fira med. Jag sprang fort.

Men idag träffade jag en 30-35 årig polsk kvinna, hon ville ha 'extra hjälp på sidan' så att säga, eftersom att jag har bra stabil ekonomi så nekade jag svartarbete, trots tjat, slutade med kommentaren 'min man är borta, om du inte vill ha pengar så kan du och jag lösa det på ett annat sätt' hon försökte sedermera kyssa mig, varav jag puttar bort h0r4n, missförstå mig rätt, jävligt söt tjej, men vilka har hon gjort samma trick mot innan mig? Dessutom hade hon en man,, Hon fortsatte trots protest att närma sig mig, och att erbjuda sina tjänster trots att hon har familj.. Jag är inte den som är den, jag blir inte besvärad, snarare nyfiken och bekymrad. Jag känner delvis att, 'shit, jag missade att köra en riktigt riktigt fin Polack' medans jag senare känner 'min inre moral vann, i still have my moral values my parents inprented me'.

Vad skulle ni gjort? Och ännu mer intressant, vad har ni gjort/vad är era erfarenheter? Jag lyssnar med idelt öra

(50% av humor är att folk kommer skrika bög för att jag inte knullar löst kjoltyg, motbevisa mig)
Citera
2015-02-20, 23:24
  #2
Medlem
Jag hade satt det polska ludret, man är väl ingen bög som tackar nej till att knulla lite löst kjoltyg.
Citera
2015-02-21, 00:21
  #3
Medlem
Sebzors avatar
Vad jag hade gjort? Jag hade knäppt upp gylfen och hängt ut draken,
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback