Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-03, 12:28
  #145
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Vad du uppvisar är ett rent islamhat, alltså hat mot en hel religion. Det har inget med vad jag skriver eller vad några enskilda individer gör. Således kan du sluta ordleka här utan bara erkänn att du är en islamhatare som hatar Islam och muslimer.
Att hata islam är ett sundhetstecken om något. Är det någon som ordlekar är det snarast ökenråttor och kommunister som uppgått i det freudska ruset. Allt för att applicera politiska diagnoser på varje uns av kritik mot er skitreligion. Att du bölar och grämer dig över att andra kränker och hånar din patetiska förevändning till andlig utveckling är löjeväckande, minst sagt. Inte minst då det ligger i er så kallade religions totalitära natur att bedriva krig mot oliktänkande tills den dag alla tänker, ser ut och beter sig som den perfekta sandnegern från 600-talet.
Citera
2015-03-03, 18:07
  #146
Medlem
Argo5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Vad hade du kallat dem tyska pennorna under 1930-talet?

Judarna hånades och förlöjligades och det ledde till exempel till Kristallnatten och andra brott, till och med innan världskriget startade.

Pennor är faktiskt mäktigare, än vad vissa "yttrandefrihetsförespråkare" tror.

Hoppsan du tar väl inte parti för judarna nu?Det skulle inte din "pedofilmohammed" tycka om,nu är du i skiten.Btw är det hädelse att pissa på en mohammed rondellhund?Isf vill jag gärna häda.....
Citera
2015-05-02, 00:43
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
De sympatiserar inte med terroristen och hans handlingar! Det är en plikt som muslim att begrava en annan muslim. Och det är det minsta man kan göra för hans familj som måste vara i en stor chock efter detta.

Det är en MYCKET LITEN andel av muslimer som är för terrorism.
Du ljuger. Mainstream opinionsmätningar visar att en MYCKET HÖG ANDEL muslimer som bor i väst svarar att de stödjer terroistangrepp på civila. Googla själv ditt lata avskum. Fan vad jag hatar lögnare som du.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback