Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-23, 23:41
  #493
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrtalladegalang
Egentligen inte så mycket mer än vad man kan kolla upp i offentliga register och vad som är allmänt bland personal på en av de skolor han är/var rektor på.

Jag var helt säker på att F-Bengt vittnade för R-Bengt. Men det finns inget om det i domen. Han kanske fick kalla fötter.

Bengt&Bengt känner Benny Variagi som bor i Linneryd mellan Karlskrona och Växjö. Benny var på skolan och skulle ev ha jobb eller praktik hos sin kompis R-Bengt men någon lärare på den skolan kände igen Benny och viste att han åkt fast för att gjort övergrepp mot en liten flicka.

Fint sällskap kan man säga. En fluktare, en rektor och en Pedro. Dom lär ju inte nöja sig med att runka sina Kjuyckkar, om man säger.
Inget du säger förvånar. Efter att ha börjat kolla upp Herr Rektor närmare så ser jag att han varit runt på minst fem skolor de senaste tio åren. Han är visst inte så populär att han är värd att behålla....
Tack för stt du delar med dig.
Citera
2019-10-11, 08:15
  #494
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarbeb
Han är död på riktigt! Han dog 190117 på ett sjukhus i Nakuru. Han är kremerad och askan är spridd i havet vid Diani Beach.

Familjen (barn och tidigare fruar) i Sverige har äntligen lugn och ro. Som han faktiskt fortsatte att terrorisera via sociala medier nere från Kenya.


Hur vet du detta???
Citera
2020-01-27, 00:21
  #495
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Inget du säger förvånar. Efter att ha börjat kolla upp Herr Rektor närmare så ser jag att han varit runt på minst fem skolor de senaste tio åren. Han är visst inte så populär att han är värd att behålla....
Tack för stt du delar med dig.

Det är mycket oklarheter runt de här tre vännerna.
Det var synd att Rektor-Bengt inte lyckades fixa jobb åt sin kompis Benny Vairagi från Linneryd. Då hade han troligt vis aldrig fått mera jobb i skolan.
Citera
2022-12-03, 21:31
  #496
Medlem
Han är inte död ock askan är spriden i kogpo vilket skitsnack Han lever och har detr bra
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback