Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-02-18, 12:28
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Lite så jag tänkte också, men då skulle ju inte alla hobbypsykologer kommer till skott här om det vore så pass lätt att förklara och det är ju ännu värre än att någon helt enkelt kan bli nobbad för tjejen inte trivs.
Hahahahahahahaha ni två... hade det varit fallet hade jag inte gjort det jag gjorde.
Citera
2015-02-18, 17:47
  #26
Medlem
CiuZs avatar
Bröt igår med en tjej och vår situation var nästan identisk. Ena dagen älskade hon mig och allt var frid och fröjd medans nästa dag så hatade hon mig typ. Hon ville flytta ihop, skaffa barn och "leva med mig" som hon uttryckte sig. Men ändå så var hon osäker hela tiden på oss och allt var en berg och dalbana i nästan exakt ett år nu.

Jag vet att det aldrig skulle funkat, men det gör så ont ändå för att jag älskar henne verkligen och bryr mig såååå mycket om henne. Men jag mår verkligen inte bra av att hålla på fram och tillbaka och det tror jag ingen av oss gör.

Någonstans måste man börja tänka på sitt eget välmående tyvärr..
Citera
2015-02-19, 13:22
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CiuZ
Bröt igår med en tjej och vår situation var nästan identisk. Ena dagen älskade hon mig och allt var frid och fröjd medans nästa dag så hatade hon mig typ. Hon ville flytta ihop, skaffa barn och "leva med mig" som hon uttryckte sig. Men ändå så var hon osäker hela tiden på oss och allt var en berg och dalbana i nästan exakt ett år nu.

Jag vet att det aldrig skulle funkat, men det gör så ont ändå för att jag älskar henne verkligen och bryr mig såååå mycket om henne. Men jag mår verkligen inte bra av att hålla på fram och tillbaka och det tror jag ingen av oss gör.

Någonstans måste man börja tänka på sitt eget välmående tyvärr..
ja tyvärr är det så, man måste låta dem leva själva ett tag eller för alltid för att veta vad som var fel av dem och vad dem gjorde fel hela tiden. Som sagt, man vet inte vad man har tills man förlorar det.
Citera
2017-12-10, 21:24
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mannen33
förlåt james men med hjärtat i handen så förstår jag inte vad du säger.


Hur mycket språk talar du annars? Människor bråkar med varandra för att dom kan inte säga vad de behöver.

När du bli sur, det händer grogrund av dina ägna icke tillfredsställda förväntningar, som andra människor är omedvetna om, de bror sig om egna behov, precise som du.

Prata med varandra? Här du någon sin frågat sig själv eller henne: hur vi kan göra livet mera underbart än den är?


Om du kan inte förstå då hej då ;O) jag tror att du tycker inte om vad jag säger. grammatik nisse
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback