• 8 074 online
  • 1 135 278 medlemmar
  • 58 843 531 inlägg
2015-02-15, 04:09
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Hittade ingen tråd om denna shopen så jag startar en.

Jag har inget med den att göra men den verkar onekligen se väldigt seriös ut. Den skall tydligen finnas i Danmark men ha en filial i Sverige, de ska tydligen också ha en brevlåda i Sverige så att de kan skicka inrikes. Killen bakom sidan verkar ju inte direkt hålla sig speciellt anonym då han både skyltar med sitt namn samt visar sig själv i olika produktvideos på Youtube.

De säljer en Indica strain samt en Sativa, samt många olika sorters oljor, THC olja, CBD olja, 1:1 CBD + THC olja, Cannabiste (Ja! Med THC i!) samt en massa olika hampaprodukter. Han säljer även kurser i odling av Cannabis och Utvinning av olika extrakt ur plantan för den som vill lära sig om det.

De påstår själva att deras produkter endast är till för allvarligt sjuka personer och de erbjuder även telefonkonsultation mot betalning. De skriver ut sitt telefonnummer på siten och talar även om att det går bra att besöka dom personligen där dom finns (Står på siten var)

Är denna grön så är det ju helt underbart! Kan hålla med om att dom kanske inte är det billigaste som finns, men de ser ut som att det är riktiga kvalitetsprodukter iaf! Man betalar tydligen via bitcoin så det verkar han ha tänkt på också.

Verkar vara en jäkla skön snubbe dessutom!

Har cannabis blivit laglig i vårt kära grannland DK eller hur kan han såpass öppet sälja dessa produkter utan att stoppas?

/Mvh
Senast redigerad av SvarifaxxALaUe 2015-02-15 kl. 04:19.
2015-02-15, 04:30
Medlem
Caxzs avatar
Finns det någon guide på flashback angående hur man gör med bitcoins? Låter så komplicerat
2015-02-15, 09:21
Medlem
denfinastavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caxz
Finns det någon guide på flashback angående hur man gör med bitcoins? Låter så komplicerat

Absolut inte. Bitcoins är reserverade för den intellektuella eliten, om kan du inte kommunicera i binärkod och recitera pi till den elfte decimalen är det inte ens lönt att du försöker handskas med btc.

nej men skämt åsido har du testat sökfunktionen? Finns även svenska guider att finna via google. Det är inte komplicerat, ta en titt på en del inlägg i just denna forumdelen så framgår det snart att det finns en hel del stolpskott som klarar av att använda btc.

on topic: upplevde inte priserna som dyra - 60dkk(84sek)/g är inte dyrt, ts. Frågan är dock hur säkert det är att handla av dem...
2015-02-15, 09:53
Medlem
Baskis avatar
Inget i lager vad jag kan se?
2015-02-15, 11:41
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Inget i lager vad jag kan se?

Dom har massor av produkter i lager ju! Det mest intressanta är dock slut i lager förtillfället, tills dom har flyttat sitt lager till en säkrare plats enligt sidan.

/Mvh
2015-02-15, 11:47
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denfinastaven
Absolut inte. Bitcoins är reserverade för den intellektuella eliten, om kan du inte kommunicera i binärkod och recitera pi till den elfte decimalen är det inte ens lönt att du försöker handskas med btc.

nej men skämt åsido har du testat sökfunktionen? Finns även svenska guider att finna via google. Det är inte komplicerat, ta en titt på en del inlägg i just denna forumdelen så framgår det snart att det finns en hel del stolpskott som klarar av att använda btc.

on topic: upplevde inte priserna som dyra - 60dkk(84sek)/g är inte dyrt, ts. Frågan är dock hur säkert det är att handla av dem...

Det var väl kanske inte direkt deras priser på Standard cannabisen som jag tyckte var dyr utan mer priserna på de olika oljorna. + ca 1400kr för 2ml Sativaolja känns väl rätt saftigt eller?

/Mvh
2015-02-15, 12:05
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Dom har massor av produkter i lager ju! Det mest intressanta är dock slut i lager förtillfället, tills dom har flyttat sitt lager till en säkrare plats enligt sidan.

/Mvh
Är inte i denna forumdel för att köpa Salt. Finns en anledning till varför den heter Drogshoppar - Cannabis.
2015-02-15, 23:44
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Är inte i denna forumdel för att köpa Salt. Finns en anledning till varför den heter Drogshoppar - Cannabis.

Säljer dom redan produkter som är minst lika olagliga så har jag svårt att se varför dom inte skulle sälja ren Cannabis också? Han demonstrerar ju produkterna på Youtube.. Det finns länkar under varje produkt på sidan.

Om du inte kan vänta tills dom får in de produkter du önskar i lager igen så köp deras Hampa och rök... Bättre än inget + den innehåller lite THC så även den är olaglig här

/Mvh