Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-16, 22:13
  #13
Medlem
Jag äter en kost (av hälsoskäl) som består av ytterst lite protein (inte heller baljväxter) och inga komjölkprodukter, vete eller socker bortsett från mindre mängd fruktsocker. Jag röker något mindre av den anledningen.

Anpassa ditt rökande efter vem du är på samma sätt som du anpassar antalet öl på kvällen beroende på hur du har ätit/inte ätit under dagen.
Citera
2017-06-16, 01:28
  #14
Medlem
Känner igen det där

Hände en liknande sak för mig en gång när jag hade varit o festat.
Hade druckit en lagom mängd med alkohol under kvällen och kände mig ganska så klar i skallen, tog sedan en spliff på natten och typ 1 minut senare så börjar synen att försvinna och det började ringa i öronen. Allting blev bara helt lila & svart, såg inga konturer alls. Var tvungen att sätta mig ner i några minuter och sen försvann det. Aldrig hänt igen efter det och rökt oregelbundet i typ 2-3 år.

Som jag förstår det så var det ett blodtrycksfall? Scarryy shit när det händer
Citera
2017-06-16, 10:50
  #15
Medlem
Bluepants avatar
Det är inte blodtrycksfall under blodsockerfall ät ordentligt så slipper du sådana besvär
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback