Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-04-05, 02:18
  #325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleballe11
Han hete nått som en superhjälte typ dredd eller auquaman


Feste var i Skanstull ( starman)?
Citera
2021-04-06, 11:15
  #326
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Någon som vet mer om det här fallet?





http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20314895.ab

Det är 18års gräns på Darkside liksom på många andra datingsiter av det slaget.
Så tjejen måste ha ljugit om sin ålder och förfalskat sina personuppgifter på darkside.

15 åringar skall helt enkelt inte finnas på dessa siter.
Citera
2021-04-06, 11:42
  #327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
Det är 18års gräns på Darkside liksom på många andra datingsiter av det slaget.
Så tjejen måste ha ljugit om sin ålder och förfalskat sina personuppgifter på darkside.

15 åringar skall helt enkelt inte finnas på dessa siter.


Helt rätt.. och sen ångrar hon sig... så tragiskt att förstöra GM liv på detta sätt
Citera
2021-04-06, 11:44
  #328
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .bomb
Skicka pm till mig så ser jag till att personen försvinner från darkside.

Det går inte att pm.a dig än. Påminn mig när du kan, vet vem personen är sedan innan han blev känd som mördare, därför är det en ganska obehaglig situation för mig som jag helst inte involverar mig i.
Citera
2021-04-19, 13:22
  #329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassinanti76
Vem är mördare?

Hon blev inte mördad, jag träffade henne på en fest. Sen hade vi daglig kontakt per mobil. Jag och några halvt myndighetspersoner hade bra kontakter. Jobb boende prover osv vart klart på nån vecka. Allt enligt hennes vilja. Vid utskrivning ville hon skriva per E post.... tror hon rymde med en annan tjej. Hennes mobil kunde 4 personer läsa vad alla skrev. Dock inte jag. Annhöriga har mobilen. Hon dog väl inte i Sthlm?..Hon dog nästan ett år efter jag träffade henne. 26 April begravdes hon. Det var antingen H eller F hon dog av. Jag fick reda på hennes död flera månader efter hon.vart begraven. Mi går du äntligen evig vila stog det. Nä inte kul att få sån uppslängt i ansiktet. Var väl en kvinna. Ni är nog ite på fel spår. Börja gapa om detta nu...
Citera
2021-04-20, 00:06
  #330
Medlem
Fascinerande ny värld.
15-årig tjej skapar en profil på en bdsm-sida och utger sig automatiskt för att vara 18-år.
Hon väljer av egen fri vilja att åka till en vuxen man, som troligen betalat tågbiljetten, för att träffas och ha bdsm-sex.

Vilket dom allra troligast planerat i detalj via chatt innan träff och sedan utförts vid träff.
Statistiskt sett så är det Väldigt sällan någon döms för att ha tagit hem någon till sitt hem och utfört våldtäkt. Särskilt inte någon med barn. Han följde nog bara det dom kom överens om.

Jag hoppas att jag har helt fel.
Men jag misstänker att mannen kommer släppas och frias efter att handläggarna läst igenom alla konversationer, som ledde till träffen.

Det allra tråkigaste? Att HON kommer bli dömd då hon outat mannen öppet på internet, mitt i en pågående utredning. Och skrivit vad som har hänt, offentligt.

Snacka som en serie av dumma beslut. Är nog det allt handlar om?
Citera
2023-08-13, 11:30
  #331
Medlem
Eponumoss avatar
Finns domar och förundersökningsprotokoll för alla de fall som den här vidrige Markus/Marcus orsakat att ladda hem någonstans?
Citera
2023-11-03, 22:41
  #332
Medlem
Han hette LexSuperior på Darkside och han misshandlade en kvinna förutom 15 åringen och han och två andra testade waterboarding som hovrätten ansåg att man kunde samtycka till (kvinnan som blev skendränkt samtyckte och vittnade till deras fördel). LexSuperior (Marcus) hade även kontakt med en 13 åring som hade skickat nakenbilder till honom. Karln är ett smuts och en alkoholist.

På Darkside finns det en hel del tveksamma individer och många unga tjejer med självskadebeteenden och psykisk ohälsa.
Citera
2023-11-23, 23:02
  #333
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superducken
Han hette LexSuperior på Darkside och han misshandlade en kvinna förutom 15 åringen och han och två andra testade waterboarding som hovrätten ansåg att man kunde samtycka till (kvinnan som blev skendränkt samtyckte och vittnade till deras fördel). LexSuperior (Marcus) hade även kontakt med en 13 åring som hade skickat nakenbilder till honom. Karln är ett smuts och en alkoholist.

Från vad jag hört har han vart riktigt äcklig mot många tjejer.
Citera
2023-11-23, 23:24
  #334
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Från vad jag hört har han vart riktigt äcklig mot många tjejer.
Har han, Marcus, ändrat sitt namn? Det riktiga alltså, på Darkside finns han väl ändå inte numer?
Citera
2023-11-24, 13:14
  #335
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Har han, Marcus, ändrat sitt namn? Det riktiga alltså, på Darkside finns han väl ändå inte numer?

Det vet jag inte. Hans namn är ganska vanligt och jag vet inte hans exakta ålder eller vart han bor numera. Finns träffar i olika städer i Sverige som kunde passa.

Stavar han sitt efternamn med V eller W?

Jag skulle bli förvånad om han häckade på Darkside.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback