• 1
  • 2
2015-02-14, 09:41
Medlem
raasks avatar
Tänkte handla lite canvastavlor från aliexpress.com. Den jag vill ha kostar 50$ och kommer säkerligen hitta fler. Har aldrig handlat där innan så tänkte därför kolla mig för om det är en så himla bra idé att handla för "så mycket pengar" på den sidan.
Någon som har åsikter/tips?

http://imgur.com/cXaRqea
http://imgur.com/Z4Bd4XQ
Citera
2015-02-14, 09:50
Medlem
En bekant till mig har köpt jackor och dyl för en dyrare peng och har aldrig varit några konstigheter hittills, däremot fick hon hem en jacka i storlek XL som var som en jacka i barnstolek, jag som har xxs/XS normalt kunde inte använda den heller och storleken i jackan stod XL, lite oklart minst sagt 😳 och inte orkade hon skicka tillbaka heller då det är bökigt de å!
Citera
2015-02-14, 10:09
Medlem
Jag har bara bra erfarenhet av Aliexpress. Det är en respekterad sida.

Fina tavlor förresten
Citera
2015-02-14, 10:11
Medlem
Beställningen är nog inga problem men du la märke till "No framed" va?
Citera
2015-02-14, 10:16
Medlem
qdis avatar
Har beställt från AE ett par gånger utan problem, dock har jag alltid tänkt att det är pengar jag kan förlora. Har man inte råd att förlora pengarna vid en sådan beställning ska man avstå.
Citera
2015-02-14, 10:48
Medlem
slasktomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjessen15
En bekant till mig har köpt jackor och dyl för en dyrare peng och har aldrig varit några konstigheter hittills, däremot fick hon hem en jacka i storlek XL som var som en jacka i barnstolek, jag som har xxs/XS normalt kunde inte använda den heller och storleken i jackan stod XL, lite oklart minst sagt 😳 och inte orkade hon skicka tillbaka heller då det är bökigt de å!

Det är Kinesiska storlekar på Aliexpress, många säljare har tabeller där dom omvandlar till EU-storlekar. Annars så brukar alltid mått anges.
Citera
2015-02-14, 10:57
Medlem
raasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brollio
Beställningen är nog inga problem men du la märke till "No framed" va?

Det är canvastavlor så man kan frama själv
Citera
2015-02-14, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raask
Det är canvastavlor så man kan frama själv

Jepp men du var orolig över pengarna och ramar kostar nästan lika mycket som du ska beställa för.
Citera
2015-02-14, 11:38
Medlem
Kan man beställa som privatperson där?

Jag har oxå beställt jacka i xl från Kina, inte en chans att den passade.
Citera
2015-02-14, 12:42
Medlem
raasks avatar
dem är beställda nu, ska försöka komma ihåg tråden så återkommer jag när dem eventuellt kommer eller inte kommer
Citera
2015-02-14, 12:44
Medlem
raasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brollio
Jepp men du var orolig över pengarna och ramar kostar nästan lika mycket som du ska beställa för.

Nja, har en tavelbutik du kan lämna in till som inte är för dyr faktiskt. Pengarna finns, men vill inte förlora 500kr liksom
Citera
2015-02-14, 12:55
Medlem
Har beställt från Ali en gång. Tog visserligen typ 5-6 veckor att få hem det, men grejerna var det inget fel på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in