Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-02-13, 23:30
  #1
Avstängd
PizzaDans avatar
Eftersom det verka vara inne med ha databaser över människor så håller jag på att skapa en databas över alla näthatare på Aftonbladets Facebooksida. Nu menar inte jag folk som är kritiska till Aftonbladet ,utan folk som hyllar Aftonbladet.

Ni alla som har hyllat Aftonbladet kommer åsiktsregistreras i min databas.
Det kommer bli uthängningar av er som hatar på Aftonbladet.

Varför jag har en databas över hatarna på Aftonbladet? För att jag kan.

Vad tycker panelen på denna hatsajt (flashback) om mitt projekt?
Citera
2015-02-13, 23:33
  #2
Medlem
SaxofonPajass avatar
Jag hatar databaser, Aftonbladet och projekt. Så det låter som en strålande idé.
Citera
2015-02-13, 23:33
  #3
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PizzaDan
Eftersom det verka vara inne med ha databaser över människor så håller jag på att skapa en databas över alla näthatare på Aftonbladets Facebooksida. Nu menar inte jag folk som är kritiska till Aftonbladet ,utan folk som hyllar Aftonbladet.

Ni alla som har hyllat Aftonbladet kommer åsiktsregistreras i min databas.
Det kommer bli uthängningar av er som hatar på Aftonbladet.

Varför jag har en databas över hatarna på Aftonbladet? För att jag kan.

Vad tycker panelen på denna hatsajt (flashback) om mitt projekt?


Fint projekt. Var ska du publicera ditt resultat?
Citera
2015-02-13, 23:35
  #4
Medlem
Jag blir så glad över engagemanget gentemot Aftonhoran.
Citera
2015-02-13, 23:42
  #5
Avstängd
PizzaDans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Fint projekt. Var ska du publicera ditt resultat?

All som är intresserade av att ta del av min research är välkomna.
Citera
2015-02-13, 23:44
  #6
Medlem
MentalIstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PizzaDan
Eftersom det verka vara inne med ha databaser över människor så håller jag på att skapa en databas över alla näthatare på Aftonbladets Facebooksida. Nu menar inte jag folk som är kritiska till Aftonbladet ,utan folk som hyllar Aftonbladet.

Ni alla som har hyllat Aftonbladet kommer åsiktsregistreras i min databas.
Det kommer bli uthängningar av er som hatar på Aftonbladet.

Varför jag har en databas över hatarna på Aftonbladet? För att jag kan.

Vad tycker panelen på denna hatsajt (flashback) om mitt projekt?
Härligt att du hittat en hobby, grattis!
Citera
2015-02-13, 23:57
  #7
Medlem
RickardXXIIIs avatar
En sådan databas är inte laglig. Strider mot PUL.

Jämför ROM-registret som kostade svenska skattebetalare miljonbelopp.
5 000 skattefria svenska kronor till varje registrerad ROM om jag minns rätt,
direkt från svennebanans ficka.
Citera
2015-02-14, 00:00
  #8
Avstängd
PizzaDans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickardXXIII
En sådan databas är inte laglig. Strider mot PUL.

Jämför ROM-registret som kostade svenska skattebetalare miljonbelopp.
5 000 skattefria svenska kronor till varje registrerad ROM om jag minns rätt,
direkt från svennebanans ficka.

Hur vet du huruvida jag har utgivningsbevis eller ej?

Jag är inte heller någon myndighet som polisen.
Citera
2015-02-14, 00:00
  #9
Medlem
Framtyrs avatar
Jag har inget emot detta initiativ. Men du bör tänka på att det är olagligt att föra register på människor, i alla fall så länge man inte tillhör PK eliten. Jag tycker inte du förtjänar att sitta hos Säpo i flera timmar, för att ha möt hårt mot hårt. Gör man sådant så skall man inte berätta det offentligt

Släpp listan när den är klar
__________________
Senast redigerad av Framtyr 2015-02-14 kl. 00:08.
Citera
2015-02-14, 00:02
  #10
Medlem
SkepticalHippos avatar
Känns inte det lite... fjantigt? De skriver ju under eget namn så de står ju redan för sina PK-åsikter.

Jag tycker att Aftonbladets och Researchgruppens arbete är avskyvärt men tycker att det här initiativet, och faktiskt de flesta andra motaktionerna, är löjliga. Det fungerar bara som plåster på såren för er som orkar, det gör ingen positiv skillnad i det långa loppet. Vad hade du tänkt göra, publicera citat i din rikstäckande dagstidning? Söka upp dem i hemmet med en kamera?

Jag anser personligen att vi på Flashback ska fördöma deras agerande och sluta upp bakom de uthängda (inte för att jag stödjer deras åsikter utan för att jag stödjer deras rätt att ventilera dem) men inte dra igång totalt kraftlösa motaktioner som bara ger motståndarna mot Flashback vatten på sin kvarn i tänket att Flashback består av lågintelligenta och hatiska tonåringar.
Citera
2015-02-14, 00:06
  #11
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Känns inte det lite... fjantigt? De skriver ju under eget namn så de står ju redan för sina PK-åsikter.

Jag tycker att Aftonbladets och Researchgruppens arbete är avskyvärt men tycker att det här initiativet, och faktiskt de flesta andra motaktionerna, är löjliga. Det fungerar bara som plåster på såren för er som orkar, det gör ingen positiv skillnad i det långa loppet. Vad hade du tänkt göra, publicera citat i din rikstäckande dagstidning? Söka upp dem i hemmet med en kamera?

Jag anser personligen att vi på Flashback ska fördöma deras agerande men inte dra igång totalt kraftlösa motaktioner som bar ger motståndarna mot Flashback vatten på sin kvarn i tänket att Flashback består av lågintelligenta och hatiska tonåringar.

Nja, det är väldigt ofta de skriver artiklar utan att namnge skribenten.. Allt som får dessa svinen att svettas är produktivt
Citera
2015-02-14, 10:14
  #12
Medlem
Lawlines avatar
Låter bra kan Aftonbladets och Researchgruppens skaffa sig ett register över dom som inte tycker som dom så borde man kunna ha ett register över Aftonbladets och Researchgruppens eftersom dom också har en avvikande åsikt. Kartlägg så mycket som möjligt om dom.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback