Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-13, 15:42
  #1
Medlem
Hej. Har nu efter mina 6 veckor med läkeörhängen, fått riktiga örhängen. Ringar köpte jag idag. Gjorde precis illa ett av öronen då jag råkade slå i örhänget i duschen. Gör ont nu när jag pillar på det örhänget och det är rött runt hålet, känns till o med som att örhänget hänger lite grann :O lite ont och rött i vänstra hålet också fast det kanske är pga att det blödde när hon stoppade i örhänget....

Är det okej att de e rött just nu? Kan mitt hål ha blivit större? För det känns som själva "nålen" som är i hålet hänger ner, om ni kan tänka er hur en ring ser ut. Tvättat hålen nu efter duschen med saltlösning.

Hoppas man förstår min röriga text, vill bara veta om jag ska sluta va nojjig någon jäkla gång...

sjuk tacksam för snabba svar
Citera
2015-02-13, 15:48
  #2
Medlem
Det är lugnt, vanligt förekommande.
Citera
2015-02-13, 19:16
  #3
Medlem
Ogdens avatar
Kroppen är bra på att läka ihop saker. Nu går du och häller upp en grogg, sätter dig ner och slappnar av. Oroa dig inte så mycket och pilla inte på smyckena och hålet så mycket. Kroppen fixar det. Lugn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback