Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-02-13, 13:58
  #1
Avstängd
KaptenRovskaggs avatar
Är det nån här som råkat dräpa sin/nån annans katt, tex genom att kanske sätta sig på den eller kliva på? annan klumpig olycka? berätta
__________________
Senast redigerad av KaptenRovskagg 2015-02-13 kl. 14:09.
Citera
2015-02-13, 14:13
  #2
Medlem
The Crashs avatar
Råkade smälla en så kallad tjutare(en smällare som tjuter följt av en knall) i rumpan på en katt.
Citera
2015-02-13, 14:15
  #3
Medlem
SigrefIQs avatar
Inte jag, men jag önskar nästan ibland att jag gjort det med katten jag tar hand om åt en polare. Bortskämda kattjävel med massa blötmat som jag försökt skola om i mer än ett år.
Men om du nu verkligen gjort detta så är ju ditt ända val att berätta vad som hänt o verkligen visa din ånger. Att köpa ny likadan katt kan du ju glömma, alla katter har en egen personlighet.
Citera
2015-02-13, 14:15
  #4
Medlem
Galvestonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Råkade smälla en så kallad tjutare(en smällare som tjuter följt av en knall) i rumpan på en katt.

Om du är seriös förtjänar du en tjutare i arslet själv, ditt jävla missfoster.
Citera
2015-02-13, 14:25
  #5
Medlem
Föräldrar brukar ju köra att djuren blivit lämnade vid någon bondgård och förklarar tydligt för barnen att djuren har det bättre där. När de i själva verket fått en enkelbiljett till lokala veterinären.

Kanske du kan köra något liknande och säga att du tog med katten till skogen och så sprang den bort? Dra på att den säkert får det trevligt.

Betala givetvis för kalaset. Djur klassas som ägodelar och tar du sönder/slarvar bort ägodelar är du skyldig att betala tillbaka. Är det en simpel blandras katt kan du köpa en påse bullar för att lindra sorgen. Är det däremot en dyrare och fin och ädel raskatt så är det minsta du kan göra är att ta ut de på någon fin restaurang och var tydlig med att du står för notan och alla är fria att ta va de vill. Påpeka tydligt för frugan i motsvarade förhållande att hon inte behöver ta sallad utan ös på med det dyraste de kan tänka sig.
Citera
2015-02-13, 14:28
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Råkade smälla en så kallad tjutare(en smällare som tjuter följt av en knall) i rumpan på en katt.


Hoppas du fan är ett troll.. Hatar kattar, men dom förtjänar inte att plågas eller dödas.
Citera
2015-02-13, 14:28
  #7
Medlem
Framtiden-Cs avatar
Människor som inte kan hantera djur, ska inte ha något djur.
Djurplågare bör söka hjälp för sitt beteende.
Citera
2015-02-13, 15:02
  #8
Medlem
idiamin2s avatar
jag har passat min systers katt nu i 5 år .har tänkt ge den en enkel biljett till sankteper ibland när den varit för jobbig i början . Men nu har jag lyckats skola om den så som jag vill ha den så nu e den lugn o fin som en katt ska vara , man skainte ha ihjäl dem o plåga dem.
Citera
2015-02-13, 16:30
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Råkade smälla en så kallad tjutare(en smällare som tjuter följt av en knall) i rumpan på en katt.

Haha "råkade". Varför?
Citera
2015-02-13, 16:34
  #10
Medlem
davveboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Föräldrar brukar ju köra att djuren blivit lämnade vid någon bondgård och förklarar tydligt för barnen att djuren har det bättre där. När de i själva verket fått en enkelbiljett till lokala veterinären.

Kanske du kan köra något liknande och säga att du tog med katten till skogen och så sprang den bort? Dra på att den säkert får det trevligt.

Det där hände mig när våran katt fick 3 kattungar (lägg därtill att jag var liten på det), mamman dog kort därefter (naturligt dock) medans 2 kattungar fick åka till veterinären.

Än idag när jag tänker på det så fattar jag inte hur man kan låta en sån liten varelse få dödsdomen

edit: Kanske inte gick fram riktigt, men jag fick historien om "bondgården" berättat för mig.
Citera
2015-02-13, 16:54
  #11
Medlem
Ja det har jag men inte min egna katt då. Körde på en mörk klump som for över vägen när ja kom åkandes i min bil. Åkte vidare, förmodligen var den så trött på sin lama jävla ägare som hela tiden vill kela och grinar när katten inte vill kela mer så den hoppade nog framför min bil och jag gjorde den en tjänst som inte väjde eller bromsade det minsta
Citera
2015-02-13, 17:03
  #12
Medlem
Winbots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istidraj
Ja det har jag men inte min egna katt då. Körde på en mörk klump som for över vägen när ja kom åkandes i min bil. Åkte vidare, förmodligen var den så trött på sin lama jävla ägare som hela tiden vill kela och grinar när katten inte vill kela mer så den hoppade nog framför min bil och jag gjorde den en tjänst som inte väjde eller bromsade det minsta

Samma tjänst skulle jag göra mot någon ur din familj,


TS: Är det 18+ eller så är det ju bara säga sanningen och är ägaren/ägarna yngre så säg att katten har sprungit bort om de frågar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback