Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 2
  • 3
2021-09-11, 07:57
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Bara testat en gång och det fanns en anledning till det. Aldrig snetrippat så mycket i hela mitt liv och höll på att kosta mig livet. Aldrig MDMA igen.

Upplevde du också sjuka biverkningar långt efter eller var det bara trippen som var jobbig?
Citera
2021-09-11, 23:20
  #26
Medlem
carminaburanas avatar
ja man måste ha stenkoll. jag tog en tab mdma, och blev perfekt. började dricka och tog en till. blev helt väck.
Citera
2021-09-11, 23:46
  #27
Medlem
Rxds avatar
Droger är inte enbart positiva utan det finns tyvärr ofta en baksida med alla substanser..

Trodde dock ärligt talat att det i stort sett var omöjligt att må dåligt av mdma under själva ruset ifall man inte överdoserade.

Jag har tagit e några gånger, (rena mdma-kristaller alla gångerna) trotts att jag är diagnostiserad med bl.a. Depersonalization-derealization disorder (ddd är, i min erfarenhet, sjukt dåligt att kombinera med nästan alla droger). Men jag mådde väldigt bra under ruset alla gångerna, trotts att jag fick en panikattack på come upen varje gång. 😂

Trodde liksom det var det som var grejen med e, att man kunde skita i allt vad setting heter och ändå ha en behaglig upplevelse. Därför exempelvis många gängkriminella i usa poppar e innan dom drar ut och gör drive bys, just för att man mår bra oavsett vad som händer.

(Avtändningen på e suger dock otroligt mycket kuk! Jag var inte mig själv på flera veckor efteråt. Konstant as deppig och ångestfull. Aldrig mer mdma för mig!)

Men där ser man. Beklagar att det gick som det gick. Har haft hemska drogupplevelser själv och det kan vara riktigt jävla traumatiskt.
__________________
Senast redigerad av Rxd 2021-09-11 kl. 23:49.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback