Tattarbacken stod det i LT och om jag inte är helt snurrig ligger det längs vägen som går från Hölö och ut till 57:an.
Citat:
Ursprungligen postat av LT.se
- Vi bor några hundra meter från platsen men har ingen kontakt med dem som bor där. Tidigare har det varit en del stök i den gården med knark och en massa stöldgods, men det var när någon annan familj bodde där.
En person från tråden nedan är skriven på en adress längs den vägen, kan det vara i närheten där tro?
Knappast WT. Medelklass, antroposofer och hippies. Villorna kostar minst 3 miljoner i hela området. Lång kö på tillgängliga lägenheter. Finns förstås en och annan dåre och pundare, men på det hela taget är området ganska propert.
SÖDERTÄLJE TINGSRÄTT - B 1296-13 - 30 januari 2014
Hasan Bölüktas - 620101 - Spånga - Fängelse 4 månader - Turk
ROGER Harald Gyleborg - 510122 - Strängnär - Fängelse 2 år 6 månader - Gitarrist
JAN Willem Demmers - 510716 - Järna - Fängelse 7 år
Gutorm OLOF Oscar Lockner Järbe - 520720 -Johanneshov - Dagsböter 40 å 50 kr - Knalle och Taxichaufför
FREDRIK Bo Wells - 720306 - Gnesta - Fängelse 5 år - Uppfinnare av naturmedicin Herbalator
I LT står det mellan Mölnbo och Järna och isf skulle ju Janne här ovan i spoilern kunna vara en kandidat. Men om jag får tattarbacken där jag vill ha den så ligger den betydligt närmare Hölö, ung där Broby backe ligger. Kanske tom är samma plats.
Tyvärr är jag så satans rudis på datorer så jag kan inte ge er en tjusig länk till stället.
Senast redigerad av sajebis 2015-02-12 kl. 20:35.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!