Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-06-07, 01:02
  #25
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Reggade mig just på Nordicbet med 100% bonus och spelade en jävla massa underdogs för action. Får se hur det går, men med bonusen lär jag vinna vilket som Jävligt ointressant gala annars.


Medeiros, Rothwell, Birchak - ser de matcherna som 50/50 ungefär.
Citera
2015-06-07, 01:04
  #26
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Medeiros, Rothwell, Birchak - ser de matcherna som 50/50 ungefär.
Jo, samma här. Många matcher som känns 50/50 där en underdog ger ganska bra utdelning. Som sagt, spelat de där och ännu fler underdogs.
Citera
2015-06-07, 11:48
  #27
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Medeiros, Rothwell, Birchak - ser de matcherna som 50/50 ungefär.


2/3 underdogs prickade, inte helt illa.

Galen gala f.ö.
Citera
2015-06-07, 11:52
  #28
Medlem
lulz123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lulz123
Hendo är helt slut och har varit det läääänge. Enda vinsten senaste 6 var en lucky punch mot en annan dinosaurie. Boestch plockar denna på valfritt sätt.

Har haft rätt höga tankar om Mitrione men fiaskot mot Schaub och uppvisandet av mushjärta mot Nelson har fått mig att tvivla. Sett bra ut på sista tiden och kommer nog spöa en trt-lös rothwell iaf.

Jordan kommer bli knockad, snubben smilade nervöst under sin staredown.


Skoj gala iaf

Edit: https://www.youtube.com/watch?v=1XNu-AhrN6w - jävligt snygg knockdown, helt klart bland de bästa jag sett
__________________
Senast redigerad av lulz123 2015-06-07 kl. 11:58.
Citera
2015-06-07, 12:57
  #29
Medlem
Mx_1337s avatar
Fanns tydligen en H-bomb kvar i Hendo trots allt.

Och Jordan hade en hook kick!
Citera
2015-06-07, 13:19
  #30
Medlem
Smerchs avatar
Vad är Rothwell för nån typ? Har han alltid vart så där eller var det nån slags droger som talade efter fighten?

Annars tyckte jag Ortega fightades bra.
Citera
2015-06-07, 13:20
  #31
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Fanns tydligen en H-bomb kvar i Hendo trots allt.

Och Jordan hade en hook kick!

Skön choke av Proctor med, såg ut som han slet huvudet av honom.
Citera
2015-06-07, 13:23
  #32
Medlem
Mx_1337s avatar
http://mmajunkie.com/2015/06/with-51...-night-68-loss
Och med 70 fighter i bagaget så valde Brian Ebersole att lägga handskarna på hyllan. Lite tråkigt, men underhållningsvärde på hans matcher har sjunkit en del den senaste tiden. Och har man gått 70 matcher utan att bli knockad, där enda KO/TKO-förlusten blir den här när knät gick sönder, då kan man nog tycka att huvudet kommit undan bra iallafall!

Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Vad är Rothwell för nån typ? Har han alltid vart så där eller var det nån slags droger som talade efter fighten?
Rothwell har alltid varit lite skum, men det har var ändå på en egen nivå kan jag tycka
Citera
2015-06-07, 19:22
  #33
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Det var så jävla gött att se en H-bomb igen.
Citera
2015-06-07, 20:34
  #34
Medlem
Äter mina egna ord idag... men jag anser att hendos vinst var mer tur än skicklighet, boetch har svingfest och springer in med händerna nere. hade dock hoppats hendo skulle lägga av. menmen blir ju att dubbla pengarna på hans motståndare nästa match för o få tillbaka degen.

Rothwell har alltid varit skum, svårt att sätta fingret på om han försöker bygga upp en akt eller om han bara är så mentalt skum
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback