Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2020-08-31, 23:06
  #109
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosferatuzen
Han jobbar på lidl på avenyn gbg vet jag

Citat:
Ursprungligen postat av nosferatuzen
Jo*kim heter han nu

Några bevis för det?
Citera
2020-08-31, 23:08
  #110
Medlem
Hur kan man få byta namn och få ett nytt ”liv” efter det han gjort? Har det stackars offret också fått ett nytt ”liv”?
Föräldrar till denne förövare? ”Kompisar” Vet flera som var ”kompisar” med svinet. Hur mår offret och dess omgivning?
Om en skola kontrollerar honom, kommer inte hans dom fram då? Fy faaaaaan! Må du ruttna i helvetet!
Kräks🤢🤢🤢
Citera
2020-09-01, 09:15
  #111
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Daiwa
Hur kan man få byta namn och få ett nytt ”liv” efter det han gjort? Har det stackars offret också fått ett nytt ”liv”?
Föräldrar till denne förövare? ”Kompisar” Vet flera som var ”kompisar” med svinet. Hur mår offret och dess omgivning?
Om en skola kontrollerar honom, kommer inte hans dom fram då? Fy faaaaaan! Må du ruttna i helvetet!
Kräks🤢🤢🤢


Nej, skolan kontrollera givetvis endast hans förnamn
Citera
2020-09-01, 17:14
  #112
Medlem
nosferatuzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
Några bevis för det?


Gå in dit och titta själv. Jag är 200% säker på att det är han. Kan inte förklara hur jag fick denna info
Citera
2023-11-26, 11:12
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daiwa
Hur kan man få byta namn och få ett nytt ”liv” efter det han gjort? Har det stackars offret också fått ett nytt ”liv”?
Föräldrar till denne förövare? ”Kompisar” Vet flera som var ”kompisar” med svinet. Hur mår offret och dess omgivning?
Om en skola kontrollerar honom, kommer inte hans dom fram då? Fy faaaaaan! Må du ruttna i helvetet!
Kräks🤢🤢🤢
Sprang på personen i fråga för ett tag sedan! Ja, han har bytt namn.

Visste inte vem han var då men gjorde lite efterförskningar eftersom jag kände att något inte stämmer med honom (obehaglig) och det visar sig att han efter frisläppandet har gått med i föreningar inom hundvärlden, startat företag inom samma sfär, ansvarat för att arrangera stora mässor för föreningen och till och med varit i den centrala styrelsen på högsta nivå.

Dock verkar historiken kommit ikapp honom, för enligt ett protokoll så avgick han vips ur den centrala styrelsen samt ur styrelsen för företaget någon gång i april i år.

Idag verkat flickvännen fronta allt men väl på evenemangen dem har så är det personen i fråga som dyker upp. Han verkar med driva stora forum för hundmänniskor på Facebook tillsamman med flickvännen.

Han verkar ha jobbat hårt för att infiltrera en värld där det finns gott om underåriga, ungdomar osv.
Citera
2024-02-28, 12:47
  #114
Medlem
Någon som vet något mer om honom? Var bor han?
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback