Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-02-18, 13:58
  #37
Medlem
En ordentlig tripp är värd 250spänn alla dagar i veckan, det är mina 2 cents, sen är det egentligen ovesäntligt om det brukar vara billigare eller ej, värt det är det iallafall.

om de lappar du blivit erbjuden räcker eller ej kommer du dock bara få veta genom att prova.
Citera
2015-02-18, 20:05
  #38
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
En ordentlig tripp är värd 250spänn alla dagar i veckan, det är mina 2 cents, sen är det egentligen ovesäntligt om det brukar vara billigare eller ej, värt det är det iallafall.

om de lappar du blivit erbjuden räcker eller ej kommer du dock bara få veta genom att prova.
Håller fullständigt med dig, min första tripp kan jag inte värdesätta i kronor.

Vi får hoppas att kranen sitter på bra lappar.

//Tripportreat
Citera
2015-02-18, 22:20
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Håller fullständigt med dig, min första tripp kan jag inte värdesätta i kronor.

Vi får hoppas att kranen sitter på bra lappar.

//Tripportreat

Jo verkligen. Får hoppas på det bästa
Citera
2015-02-18, 22:25
  #40
Medlem
orrecrists avatar
Min första LSD tripp kostade också 250:-, det påstods vara dubbeldoppad Hoffman, var kan hända inget fel med den, men så här i efterhand så kan ja säga att jag flyger betydligt längre på 2 vanliga lappar.. Är ganska övertygad om att många spär på med mer än det egentligen är. (inte med syra då alltså utan försäljarsnack & annat skryt)
Citera
2015-02-18, 22:32
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Min första LSD tripp kostade också 250:-, det påstods vara dubbeldoppad Hoffman, var kan hända inget fel med den, men så här i efterhand så kan ja säga att jag flyger betydligt längre på 2 vanliga lappar.. Är ganska övertygad om att många spär på med mer än det egentligen är. (inte med syra då alltså utan försäljarsnack & annat skryt)

Okej tack för din feedback
Citera
2015-02-18, 23:42
  #42
Medlem
Tripportreats avatar
Hur är din kontakt med kranen i övrigt? Köper du andra varor av honom?

250:- är ju inte så mycket pengar så även om trovärdigheten sjunker lite när någon säger att lapparna är starkare än vanligt och allt sånt säljtugg så tycker jag fortfarande att det är värt att slå till på en lapp.

Styrkan kan tom skilja sig mellan olika lappar från samma ark. Din kran har högst troligen inte en aning om styrkan utan drar just till med nämnda säljsnack, men det betyder ju naturligtvis inte att lapparna är dåliga.

Med det sagt så skulle jag som några andra redan gjort rekommendera dig att ha med en polare med erfarenhet av lsd.

En LSD-tripp håller i sig bra länge och det kan vara skönt att ha någon med sig när det gått ett gäng timmar. Dessutom så får du ju någon som kan bedöma lapparna utifrån erfarenhet.

Det är såklart inget måste och en ensamtripp är ju inte med det sagt en dålig idé, i slutändan är det ju upp till dig.

//Tripportreat
Citera
2016-06-28, 18:45
  #43
Medlem
JohnMauss avatar
Väldigt lärorik tråd! Tack för saklig information. Nu tänkte jag fråga om något som är utanför ämnet som diskuterad här, ber om ursäkt för detta. Behöver få tag på en lapp till på fredag, blev bjuden till en roadtrip. Var får man tag på lappar i sthlmsområdet?
Citera
2018-01-26, 00:45
  #44
Medlem
Trippar ska man göra i låga dosaer sen va med behkäna
Citera
2018-01-26, 00:47
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elazmusik
Trippar ska man göra i låga dosaer sen va med behkäna
Ture
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback