Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-03-15, 21:12
  #25
Medlem
Jag måste haft tur på Jamaica. Hade en svit på Lady Hamilton men drog runt med hyrbil, en skön jamaicansk brud från tinder och en rasta som förare. Sjuka dancehall-fester med mig som enda vit, strödde pengar på Shades Nightclub, rökte säkert 80 gram på 14 dar och hinkade appleton&cranberry. En av mina bästa resor nånsin. Är kritvit, snygg och rik
Citera
2017-03-15, 23:21
  #26
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LtRingrost
Jag måste haft tur på Jamaica. Hade en svit på Lady Hamilton men drog runt med hyrbil, en skön jamaicansk brud från tinder och en rasta som förare. Sjuka dancehall-fester med mig som enda vit, strödde pengar på Shades Nightclub, Är kritvit, snygg och rik
Ja, Jamaica är ju inget för låginkomst tagare. Strö pengar så kommer vännerna som flugor till skit.
Citera
2017-03-16, 11:35
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Ja, Jamaica är ju inget för låginkomst tagare. Strö pengar så kommer vännerna som flugor till skit. :)

Dyrt var det inte.
Citera
2017-03-17, 10:19
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Ja, Jamaica är ju inget för låginkomst tagare. Strö pengar så kommer vännerna som flugor till skit.

ALLA hustlar på Jamaica verkar det som så absolut. Men jag strödde mest pengar på Shades och på strippklubbar är det ändå kutym
Citera
2017-03-17, 15:34
  #29
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backmanjonas
Dyrt var det inte.
Jämfört med länderna i Karibien så är det väldigt dyrt på Jamaica. En simpel jävla smörgås med salladsblad, bacon och tomat kostar 6 dollar. Det tar dessutom 30 minuter för dom att servera den.
Citera
2017-04-26, 06:42
  #30
Medlem
nittontrettons avatar
Hur kan ni uppleva Jamaica som otrevligt? Finns inget ställe vart folket är lika vänliga som där. Thailand anses nästan som otrevliga om man träffar en äkta jamaican.

Dyrt är det dock där . Ett ställe som jag hade på min bucket list men nu är det avklarat och kommer nog inte besöka det igen. På tok för dyrt för att man ska kunna " leva loppan "
Citera
  • 2
  • 3
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2522830

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback