Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-09, 19:27
  #1
Medlem
Svenskares avatar
Jag har tänkt på det som nu Aftonbladet gör med mina kära meningsmotståndare. Det plockar fram dem i ljuset och förföljer dem. Men nu tänkte jag såhär, alla här på flashback verkar ju ändå rörande överens om att man vill behålla forumets användare anonyma så varför inte öppet gå ut och möta media och politiker genom att protestera.

Alla som har en användare och som är för ett fortsatt anonymt flashback, sluter upp och samlas på sina respektive orters centrala platser under en hel dag och protesterar mot MEDIA och deras metoder.

Ska tidningar som t.ex. Aftonbladet få bestämma dagordningen på detta forum. Ska alla som läser här inne rätta sig efter vad några stora pengakossor tycker är accepterat. Alla som läser här inne är ju med på noterna och vad som gäller.

Visst har det funnits osmakligheter som har letat sig ut, men det verkliga livet är fyllt av skit så varför ska inte skiten på flashback få finnas till. Jag är så in i helvete trött på att folk med tolkningsföreträde ska tala om för andra vad som är allmängiltigt och inte, ha din åsikt, men försök för fan inte pracka på andra den. Flashback är en fenomenal gråzon där alla typer av strunt görs gällande i renaste form och lever i hatisk symbios med varandra, så varför kan det inte så få förbli. Gillar du inte sidan, fine sök dig till ett annat forum. En debatt ska vara öppen och ocensurerad, och framför allt fylld av känslor annars står den still.

Jag kanske inte håller med allting om vad folk säger alla gånger, men likväl är det deras förbannade rättighet att få uttrycka den. (Voltair, billigt jag vet.) Så om det är flera som är på så behövs det bara ett datum och så kan protesterna börja.

Ge flashback en dag av ditt ansikte och stå upp mot censuren.

Några tankar på detta?
__________________
Senast redigerad av Svenskare 2015-02-09 kl. 19:43.
Citera
2015-03-08, 22:30
  #2
Medlem
Tycker att du givetvis har fullkomligt rätt i det du skrivit....
Men tyvärr är det nästan alltid så att, vad gäller att föra fram sin mening
o dyl, så är motståndarna nästintill handlingsförlamade.
Såvida det inte räcker med att bara ta sig till själva demostrationen......
__________________
Senast redigerad av tzatsia 2015-03-08 kl. 22:40.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback