Resultat: Vem har årets civilkurage?
Jimmie Åkesson
10,43%
73 röster
Ett av dödsoffren i Sydney
6,71%
47 röster
Butikschefen som hade vatten på tiggare
17,43%
122 röster
Sverigedemokraterna
3,00%
21 röster
Martin Borg
4,86%
34 röster
Martin Wannholt
2,86%
20 röster
Duan Umecevic
1,14%
8 röster
Andreas Carlsson
8,00%
56 röster
Tino Sanandaji
15,57%
109 röster
Fredrik Reinfeldt
2,86%
20 röster
Vladimir Putin
5,00%
35 röster
Göran Frisk
7,00%
49 röster
Dror Feller
2,57%
18 röster
Busschauffören i Kiruna
8,86%
62 röster
Svenska Brukarföreningen
3,71%
26 röster
2015-02-09, 17:09
Medlem
Emerains avatar
Nu är det omröstningsdags i Flashback Awards 2015! De nominerade är de som användarna har nominerat i respektive nomineringstråd. Omröstningen kommer att vara öppen ungefär två veckor. Rösta på!

Allmän information: (FB) FLASHBACK AWARDS 2015 är här! Viktig information om året förfarande och dylikt
Nomineringstråd: (FB) FLASHBACK AWARDS 2015 - nomineringar till Årets civilkurage

Jimmie Åkesson: (FB) FLASHBACK AWARDS 2015 - nomineringar till Årets civilkurage

Ena dödsoffret i terroristattacken i Sydney: (FB) FLASHBACK AWARDS 2015 - nomineringar till Årets civilkurage

Butikschefen som hällde vatten på tiggaren utanför sin butik: (FB) FLASHBACK AWARDS 2015 - nomineringar till Årets civilkurage

Sverigedemokraterna: (FB) FLASHBACK AWARDS 2015 - nomineringar till Årets civilkurage

Martin Borg: (FB) FLASHBACK AWARDS 2015 - nomineringar till Årets civilkurage

Martin Wannholt: (FB) FLASHBACK AWARDS 2015 - nomineringar till Årets civilkurage

Duan Umecevic: (FB) FLASHBACK AWARDS 2015 - nomineringar till Årets civilkurage

Andreas Carlsson: (FB) FLASHBACK AWARDS 2015 - nomineringar till Årets civilkurage

Tino Sanandaji: (FB) FLASHBACK AWARDS 2015 - nomineringar till Årets civilkurage

Fredrik Reinfeldt: (FB) FLASHBACK AWARDS 2015 - nomineringar till Årets civilkurage

Vladimir Putin: (FB) FLASHBACK AWARDS 2015 - nomineringar till Årets civilkurage

Göran Frisk: (FB) FLASHBACK AWARDS 2015 - nomineringar till Årets civilkurage

Dror Feller: (FB) FLASHBACK AWARDS 2015 - nomineringar till Årets civilkurage

Busschauffören som slängde av flyktingar från bussen i Kiruna: (FB) FLASHBACK AWARDS 2015 - nomineringar till Årets civilkurage

Svenska Brukarföreningen: (FB) FLASHBACK AWARDS 2015 - nomineringar till Årets civilkurage
Emerains avatar

Moderatormeddelande

Postat av Emerain 2015-02-09, 17:33
Medlem
Information till omröstningarna:

Omröstningarna är nu öppnade och kommer pågå i cirka 2 veckor. Den kandidat med flest röster vinner hela omröstningen. I omröstningstrådarna är det fritt fram att diskutera och argumentera för varför ett förslag bland de nominerade ska vinna. Eller bara berätta vilket förslag ni själva stödjer.

Alternativen som gått vidare från nomineringstrådarna är de som bedömts uppfylla riktlinjerna samt godkänts av admin. Det är därför inte tillåtet att diskutera förslag som inte är med i omröstningen. I övrigt kommer det hållas ganska lösa tyglar i tråden, dock gäller Flashbacks regler här ändå.

Fritt fram!
/mod
-- (FB) FLASHBACK AWARDS 2015 är här! Viktig information om året förfarande och dylikt
2015-02-09, 17:56
Medlem
Skuggvarelses avatar
Jag lade min röst på butiksägaren som hällde vatten på zigenaren "Vanessa" som störde kunder utanför en Hemköp på Stigbergstorget i Göteborg. Det var modigt av butiksägaren att våga stå upp mot zigenare och hela pöbelvänstern och det mediala etablissemanget i Sverige - han dömdes för ofredande och blev av med jobbet. Rakryggat! Fler sådana män i Sverige, tack!
2015-02-10, 11:34
Medlem
Mnomads avatar
Han heter Dusan, inte Duan. Modig kille som förstås får min röst.
2015-02-10, 20:40
Medlem
Andreas Carlsson. För att vi regimkritiker verkligen var i behov av en seger i det läget. Han överfölls av en 5 gånger större hop av de värsta avgrundsvarelser man kan tänka sig, och besegrade dem, sedan försökte den judiska median smutskasta honom. Han fick fly för att undvika det korrupta rättssystemet som försökte fälla honom för sitt självförsvar. En fantastisk person som jag hoppas vinner det här, det skulle verkligen vara positivt för landet om vi kunde stödja sådana hjältar som faktiskt gör något konkret och fysiskt och inte bara någon som SÄGER något vettigt. Detta är en sann krigare, till skillnad från de övriga. Visar vi att vi står upp för och hyllar våra hjältar som AGERAR, så kommer det vara mycket positivt tror jag!
2015-02-11, 12:44
Medlem
Tack för hedersam nominering! För ordningens skull heter jag Martin Borgs och inget annat

Här finns klippet där jag sprutar ut 20.000 kr av mina egna pengar över Almedalsveckan för att synliggöra skattetrycket och protestera mot slöseriet:

http://youtu.be/vdi-Lg9pwkY?t=55m20s
2015-02-20, 23:38
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Jag lade min röst på butiksägaren som hällde vatten på zigenaren "Vanessa" som störde kunder utanför en Hemköp på Stigbergstorget i Göteborg. Det var modigt av butiksägaren att våga stå upp mot zigenare och hela pöbelvänstern och det mediala etablissemanget i Sverige - han dömdes för ofredande och blev av med jobbet. Rakryggat! Fler sådana män i Sverige, tack!
La också en röst på honom. Olyckligt slut såklart för honom, men modigt att stå upp så mot toleranta Sverige. All heder. Illustrerar verkligen vilket sjukt klimat vi har här.
2015-02-22, 00:58
Medlem
MasketPuppeteers avatar
Min röst går till Fredrik Reinfeldt som vågade säga det man inte fått säga i debatten om invandringen, att det kostar pengar men att det är för en god sak. Hade röstat på JB istället om han fanns med här när han vågade göra någonting så hädiskt som att påpeka att löneskillnader är bra för ett samhälle i Sverige där radikal vänstern är stor och jantelagen nästan har en grundlagsstatus samt att han sagt mycket annat självklart men som ingen vågat säga, men just det satt som ett smäck. Riktigt strongt, men fick bli FR istället då JB inte står med på listan.
2015-02-24, 09:40
Medlem
Emerains avatar
Omröstningen är avslutad och vinnarna presenteras i egen tråd.

/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback