Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-09, 17:16
  #121
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
AB drar upp Marcus Jannes tragiska självmord igen och skyller på Flashback så jag tycker det passar att citera följande inlägg:
Perfekt exempel på inkompetens

Har aftonbladet hört talas om trollvarning? Robban kanske bör förklara annars..

Lägger någon dum jäkel upp en tråd med "Jag ska ta självmord, hur gör jag?" så lär nog de flesta om inte alla tolka det som ett troll som bara driver och då är det väl lika uppenbart att svaren blir lika dumma.

Lena Melin, ta ut pensionen och gå och lägg dig. Bara för att vi skrivit hattrådar om hur värdelös du är på allt du gör behöver du inte gråta ut på det här patetiska sättet.
Citera
2015-02-09, 17:16
  #122
Medlem
Varför skriver de om vad någon har skrivit om en religion? Är det ett brott att kritisera och håna religioner?
Citera
2015-02-09, 17:17
  #123
Medlem
"Aftonbladet väljer att inte publicera läkarens namn med hänsyn till hans familj"

Hoppas innerligt att dennes identitet inte avslöjas i denna tråd av någon flashbackskribent. Vore för jävligt om denne skulle förlora sitt jobb pga yttranden som framförts här men som han förmodligen inte utövar i sin yrkeskarriär.

Och hur i h-vete har researchgruppen fått tag i hans mejladress?
Citera
2015-02-09, 17:18
  #124
Medlem
babakuss avatar
Och nu kör SVT.se rundgång på skiten. Fan så man gråter. Vi har en miljon politiskt förföljda i landet. Den tredje statsmakten är knappast trea längre. Var söker man asyl?

http://www.svt.se/nyheter/sverige/la...g-pa-flashback
Citera
2015-02-09, 17:19
  #125
Medlem
cunthunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Jävla Rickard Aschber! (Robbans lillebror). Det är han som skriver storyn.

Uppenbart att det här är en del av RG:s verk.

Det står ju utskrivet att det är RG som fått fram kabeln
Citera
2015-02-09, 17:20
  #126
Medlem
farfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodimusprime
Vad patetiskt att sitta och skriva sånt där och sedan skylla på "personlig kris" och "konflikter med kollegor och hög arbetsbörda". Trams. Jag har jävligt mycket att göra på jobbet men inte fan sitter jag och skriver så där för det. Om det förflutit många år kan jag förstå om man ändrat åsikt, men säg det då. Skyll inte på något annat.

Du har aldrig skrivit något onödigt elakt nån gång när du haft en dålig dag?

Tänk dig då när man har ett värdelöst år eller två när allt är mörker och man bara känner att det rinner över av misantropi. Blir lätt lite överdrivet då.
Citera
2015-02-09, 17:20
  #127
Medlem
T.J.Jacksons avatar
Vilket djävla trams. Jag vet inte hur många gånger aftonbladet, researchgruppen och expressen hotat med att hänga ut flashbackanvändare. Som vanligt kommer det att resultera i några dagars ängstligt ryggdunkande på ledarsidor och bland krönikörerna men inte så mycket mer än det.
Citera
2015-02-09, 17:21
  #128
Avstängd
kukfittaballesnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Det är alltså okej med censur för att några människor inte står för sina åsikter utanför Internet?

Ja, eller åtminstonne är det absolut helt rätt att hänga ut folk. Speciellt den här läkaren! Inte minst är det viktigt med tanke på hans yrke. Det är extra oacceptabelt pga det.
Citera
2015-02-09, 17:21
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaospojken
JA!
Anonymt på internet, just på grund av att om du inte får det så är internet censurerat.
Jag säger inte att vad du gör är rätt, men du MÅSTE fortfarande kunna göra det, annars ger du regimen makten att censurera internet.
Jag förstår inte. Varför ska vi tillämpa olika straff beroende på vilket kommunikationsmedel som används?

Ditt argument håller inte.

Om jag förtalar dig begår jag ett brott. Det ska inte spela någon roll om jag gör det via TV eller internet. Kommunikationskanalen ska inte avgöra straffet.
Citera
2015-02-09, 17:22
  #130
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukfittaballesnopp
Fan va bra gjort av aftonbladet. Ska man skriva skit på flashback ska man kunna stå för sina åsikter. Jag kan till och med respektera en nazistinavel om han IRL vågar uttrycka sina åsikter ansikte mot ansikte. Men patetiska fjollor som gömmer sig bakom datorskärmen och hatar allt och alla men är som små tysta möss IRL har jag ingen som helst sympati för.

Jag tvivlar på att ditt dopnamn är "kukfittaballesnopp"? Jag tvivlar även på att allt du skrivit på Flashback helt och hållet rumsrent (utan att kolla). Det är skillnad på att vara en utpräglad hatare eller att då och då skriva ett inlägg som kan tolkas som rasistiskt eller kritiskt till någon officiell person.

Mina sympatier är helt klart hos den aktuelle skribenten.
Citera
2015-02-09, 17:24
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
"Aftonbladet väljer att inte publicera läkarens namn med hänsyn till hans familj"

Hoppas innerligt att dennes identitet inte avslöjas i denna tråd av någon flashbackskribent. Vore för jävligt om denne skulle förlora sitt jobb pga yttranden som framförts här men som han förmodligen inte utövar i sin yrkeskarriär.

Och hur i h-vete har researchgruppen fått tag i hans mejladress?
Det vill jag också veta.. Någon mod här som kan skriva vad ni egentligen har för överblick över profiler? Fast det måste väl vara mer komplicerat än så
Citera
2015-02-09, 17:24
  #132
Medlem
OvissFramtids avatar
”Svenska medier har aldrig insett,
Att deras uppgift är att hålla ett öga på staten och makten.
De tror att deras uppgift är att uppfostra folket.” - Knut Carlqvist (Må du vila du i frid).

Sånt här gör mig redigt förbannad! Aftonbladet är inget annat än odemokratiska, detsamma gäller researchgruppen med flera..Hur ska ni ha det förresten!? Alla "islamofober" är ju lågutbildade, arga, fattiga män. Här är en välutbildad läkare som vädrat sina åsikter (opss förlåt Aftonbladet, jag menar "Haaat").

Nä nu går jag på dass och torkar röven med Aftonblaskan - det enda skiten duger till!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback