Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-11, 15:17
  #145
Medlem
Miss.Ebolas avatar
Spelets anonyme och hemlige Skapare skriver själv:

Citat:
There are tons of religions, ideologies, and political parties that in their core documents or in their past have some nasty stuff.

It doesn't mean the institution can't improve or the people born into it should be scorned for it.

That being said, I'm going to make a virtual Muhammad fuck the shit out of some goats because I believe in free expression and I believe the only way to counter an attack on speech is even more speech.

Where Charlie Hebdo fired pot shots, I'm dropping a hydrogen bomb.

I apologize in advance for the fallout, but I do not apologize for the bomb.
Citera
2015-02-11, 16:02
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Ebola
Spelets anonyme och hemlige Skapare skriver själv:

Stod det inte att läsa i originaltråden att han hade offentlig facebook osv?

I så fall lär det ju bli en beheadingvideo inom kort.
Citera
2015-02-11, 18:42
  #147
Medlem
Swedenhielmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iseld
Jag vet inte. Men jag gissar på att någon av dessa länkar är nyckeln till framgång:

MIRROR 1: https://mega.co.nz/#!nEFV0LiI!uQhzTr...N_twPLrXqwER7U
MIRROR 2: https://spideroak.com/browse/share/r...ammad/Muhammad Game/
MIRROR 3: http://www17.zippyshare.com/v/TwDHrtQY/file.html

En vild gissning från min sida dock.


Intressant att spideroak som marknadsför sig som en molntjänst som absolut inte vet vad man har i molnet samt att det är helt krypterat för dem vad man har i sitt moln är så skitnödiga inför ISIS terror-Islam att de raderat filen från deras moln. Muhammed var Satan.
Citera
2015-02-11, 20:45
  #148
Medlem
http://nyheter24.se/noje/spel/789338...a-sex-med-djur
Nyheter24 har skrivit om spelet nu.
Citera
2015-02-12, 07:17
  #149
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Ebola
Spelets anonyme och hemlige Skapare skriver själv:

Alldeles underbart sagt av skaparen, eloge till honom!
Citera
2015-02-13, 18:54
  #150
Medlem
Miss.Ebolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
Alldeles underbart sagt av skaparen, eloge till honom!

Eller hur!
Citera
2015-02-15, 17:08
  #151
Medlem
Bushhunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IslamicAge
Ännu ett bevis på att "demokrati" och "yttrandefrihet" inte kan respektera andra religioner och åsikter. Jag tänker inte titta på bilderna, men man får förutsätta att det är kasst och dåligt gjort. Att någon skulle gilla detta spel är väl bara ett tecken på homofili och andra avvikelser, och det talar knappast till er fördel.

Det här är inte humor, utan en attack och ska tolkas som sådan.

Finns det någon mer information om vem som har gjort spelet?

Det är väl ändå att överdriva att kalla detta för en attack?

Spelet är förmodligen gjort av någon som vill avdramatisera islam, och jag tycker att det är bättre att skämta om profeten än att vara livrädd för dennes anhängare. Så spelet är både välkommet och roligt. Du verkar ta detta personligt, så jag antar att du är muslim. Det är mindre farligt att suga kuk än att halshuggas, glöm inte det.
Citera
2018-09-25, 09:31
  #152
Medlem
GoldTalons avatar
Länken funkar inte...
Kommer det här spelet till android?

Yttrandefriheten framför allt!
Citera
2018-09-25, 12:02
  #153
Medlem
irrelevants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IslamicAge
Varför ska då vi muslimer respektera västliga värderingar och lagar som förtrycker muslimer? Respekterar vi era så får ni respektera våra lagar givna av gud. Vill ni inte göra det så behöver ni inte, det är upp till er om ni inte vill se sanningen, men låt oss få följa dem och sluta med förtrycket "demokrati" (fördold kolianism och svepskäl för västs expansion).



Då behöver de inte ge sig på alla muslimer eller Profeten (SAW) som inte har gjort något ont. Ni köper allt västs skitsnack om Islam och sprider lögner. Det är klart att folk då producerar sådana här spel eftersom att de låter sig förslavas av zionisterna.

Ni kanske ser det som humor, men detta är mer än humor och en del av ett allvarlig krig. Ni deltar i ett krig och försöker maskera det som någonting annat.

Sinnesförvirring kan inte bemötas med respekt. Du tror på en gubbe i himlen och en man som förmedlar hans ord som dessutom var ett pedofiläckel. Du kan du ju åka till ett muslimskt land och bo där och inte förpesta vårt land med din sjuka religion.
Citera
2018-09-25, 14:09
  #154
Moderator
Fear2bes avatar
Humor --> Diskussioner om humor
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback