Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-08, 00:55
  #1
Medlem
kempinhoffs avatar
SvP tillsammans med Danskernes Parti, Forza Nuova, Gyllene Gryning, Tysklands nationaldemokratiska parti, Democracia Nacional, Nation (belgiskt parti), och en ledamot från Frankrike har bildat ett nytt europeiskt samarbetsorgan. Samtliga nationalistiska partier beskrivs av traditionell media som extrema.

Vad tror ni, kommer APF finnas kvar om några år eller kommer det gå om intet? Det finns ju redan ett liknande samarbete kallat Alliance of European National Movements där bl.a Jobbik och British National Party är med. Kanske skulle de vart bättre om dessa två organisationer skulle gå ihop och inte rivalisera med varandra?
Citera
2015-12-03, 18:14
  #2
Medlem
Offerviljas avatar
Stefan Jacobsson har blivit vald till generalsekreterare för Alliance for Peace and Freedom:
Citat:
Tidigare idag höll Alliance for Peace and Freedom kongress i EU-parlementet. Mycket intressanta samtal och planer diskuterades. Det var också val till styrelsen, där jag hade den stora äran att enhälligt väljas till Generalsekreterare för APF. För mig personligen är det hedrande och jag kommer att lägga ner mycket tid för att organisera och flytta fram våra positioner.

Min goda vän och kollega Roberto Fiore omvaldes som ordförande för APF.

För ett Europa av fria nationer!
https://www.facebook.com/stefan.jaco...type=3&theater
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback