Citat:
Ursprungligen postat av
hillsongsweden
Du far med osanning precis som uslingen Adaktusson. Han sa inte alls att det ska vara kvinnans val utan att det INTE ska vara EUs sak att avgöra utan det ska enligt honom, vara sveriges beslut. Lögnhalsen försökte ljuga ihop en förtalsanmälan mot DN som misslyckades, tidningen fick rätt eftersom de skrivit korrekt dvs samma som jag gjort ovan. Han satt ju i SVT och försökte till och med anklaga SVT för att de rapporterat samma sak som DN men Karin Fagerlund köpte inte det och då gav han sig skamset.
En bitter man som aldrig kommer kunna förlåta världen för att Ebba Busch är en skickligare politiker och har dessutom mage att vara en ung, vacker tjej.
Men oj vad du tar i. När du skriver på detta sättet är det ju lätt att undra vem som är mest bitter.
Adaktusson sa visst att han tyckte att en abort skulle vara en kvinnas val. Såg du inte hela länken du delad?
Adaktusson berättade vidare att anmälan mot DN inte alls såg till om det DN skrivet var sant eller falsk, utan enbart hur mycket skada man ansåg att han lider av det inträffade.
Det blir konstigt om du delar länkar du sedan förnekar.
Det spelar ju heller ingen roll om Adaktusson är en bitter gammal träbock. Han säger precis som du säger? Och som jag sa i mitt förra inlägg att han röstat för att makten om abortlagstiftningen skall ligga i Sverige och inte på Eu. Något som han säger är så KD ( och jag) anser i den frågan.
Ebba som partiledare stod definitiv inte upp för att det var det frågan gällde, utan kastade honom under bussen efter DNs artikel.
Detta handlar ju knappast om Ebbas utseende, utan om hennes agerande i en specifik fråga. Känns det inte lite argumentslöst att dra snygghetskortet hela tiden. Och visst var Ebba bara 28 när hon tillträdde som partiledare. Men den meriten går ju inte att leva på för alltid. Och idag närmar hon sig 40, att då framhålla ungdom som en faktor är ganska löjligt.
Det finns idag ca 70 ledarmöter i kammaren som är yngre än Ebba. Och tänk sossarna har en som är blott 23 år.