Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-24, 01:01
  #3553
Medlem
rex144s avatar
själv gillade jag Ace WIlder Busy doing nothing, hon kunde vunnit hela melodifestivalen, där fanns energi, bra melodi, bra framförande,

synd att hon inte kan ställa upp nästa år med samma låt, den låten hade enorm potential
Citera
2015-05-24, 12:13
  #3554
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Vinner Måns hela Eurovision så ändrar jag mig och tycker att det var bra att han vann men kommer han 2: eller sämre så tycker jag fortfarande det var synd att inte Jag är fri vann...
Vad bra då att det blev bra till slut, så slipper du ligga sömnlös p.g.a. ovetskapen huruvida jojkaren hade gett oss plats ett annars.


Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Vilken svensk MF låt tror ni har störst chans i Eurovision nere i Wien?

Jag tror Jons låt står ut mest i konkurrensen.
Det gick ju helt okej med Måns också.


Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Om Jon Henrik Fjällgren vinner MF så har vi chans att vinna hela Eurovision.
Måns kan man lita på, nu slapp vi förnedringen!

Citera
2015-05-24, 12:20
  #3555
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
själv gillade jag Ace WIlder Busy doing nothing, hon kunde vunnit hela melodifestivalen, där fanns energi, bra melodi, bra framförande,

synd att hon inte kan ställa upp nästa år med samma låt, den låten hade enorm potential

Oj, det känns faktiskt som flera år sedan hon var med. 2-3 år sedan typ. Märkligt.
Citera
2015-05-24, 21:49
  #3556
Avstängd
Sebbe.Taxxs avatar
Jag fattar inte grejjen med att Christer Björkman alltid skall vara framme i rampljuset. Ok, han har säkert gjort mycket för svenska melodifestivalen och han arbetar med att sålla bland bidragen men han har varken skrivit låtarna eller framför dem.

När Loreen vann minns jag att Björkman hävde sig fram, när TV intervjuade henne, och tog över intervjun. Precis som om det var han som var vinnaren.

Verkar vara en riktigt jobbig jävel.
Citera
2015-05-24, 21:56
  #3557
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe.Taxx
Jag fattar inte grejjen med att Christer Björkman alltid skall vara framme i rampljuset. Ok, han har säkert gjort mycket för svenska melodifestivalen och han arbetar med att sålla bland bidragen men han har varken skrivit låtarna eller framför dem.

När Loreen vann minns jag att Björkman hävde sig fram, när TV intervjuade henne, och tog över intervjun. Precis som om det var han som var vinnaren.

Verkar vara en riktigt jobbig jävel.
Han vill förmodligen också ha sin beskärda del av kakan
Citera
2015-07-22, 22:30
  #3558
Medlem
Jag tycker inte att någon låt var direkt bra speciellt heroes och groupie men annars var Jon Henrik fjällgrens och Hasse Anderssons låtar helt okej. Groupie däremot måste vara ett av de sämsta låtarna som någonsin gjorts i sveriges historia tillsammans med army of love's låt Rockin the ride.

Har en känsla om att det kommer bli ännu värre i melodifestivalen 2016
Citera
2023-12-13, 19:51
  #3559
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Är detta ett tecken på att mellon håller på att avvecklas? Förra året var det 8 bidrag, nu 7 och 6 nästa år då?

Nu blir det så
Citera
2024-01-01, 22:55
  #3560
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qv
Kanske inte. Brukar aldrig kolla på deltävlingarna annars.
Tycker bara det blivit så mycket mycket med dubbelröstning, andra chansen och allt det.

Undrar vad nästa steg blir. Tredje chansen? Rösta för en joker i finalen? Röstningsdueller?

Alla dessa har redan hänt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback