Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-06-19, 02:23
  #13
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
Ja, någonting är det ju. Först vill jag be om ursäkt för mitt spydiga och elaka svar när du bara försöker hjälpa. Bara det att man försökt lösa det här problemet i snart 1 år och ingenting verkar fungera så man blir fly förbannad.

Alltså jag kan fortfarande inte joina min syrras server som är BBB, men alla andra kommer in på hennes. Och är jag server hos min pappa som har BBB så är det tvärtom, alla kan komma in förutom dem som har BBB. Ett riktigt skumt problem. Man lär väl inte få så mycket hjälp om man ringer supporten heller. Om man visste vad det var som blockerade. Att öppna portar och hålla på är helt verkningslöst eftersom problemet ligger någon annanstans. Ska se vad supporten säger imorgon.



Be absolut inte om ursäkt, för jag har inte upplevt det som att du skulle ha varit spydig eller skrivit elakt. Jag vet själv hur det är när man trilskas med problem som får en att vilja driva huvudet genom väggen och bara avsluta allt haha.




Har du pratat med supporten och fått något tips? Annars kan du PM:a mig så börjar vi från grunden, dvs från steg 1 och arbetar oss utifrån det. Är du villig att ta dig din tid, så är jag villig att ta mig min tid. Jag brukar vara ganska bra på att lösa problem, kan jag inte, så tar jag reda på det ganska fort och hittar en lösning, utmaningar är roliga.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback