Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2015-07-16, 17:48
  #61
Medlem
von-Utfalls avatar
Kommer Bruce/Caitlyn få en kvinnoröst så småningom eller fortsätter hon med sin mansröst?
Citera
2015-07-16, 18:31
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von-Utfall
Kommer Bruce/Caitlyn få en kvinnoröst så småningom eller fortsätter hon med sin mansröst?


Hade jag vart han och velat vara kvinnliga så hade jag försökt att träna bort den.

Men jag tycker hela grejen med han är väldig märklig så man vet aldrig.
Citera
2015-08-28, 14:14
  #63
Medlem
b00b00s avatar
Jävla nasty transa alltså.. *kräks lite i munnen*

Nu ska tanten som Bruce Jenner dödade i trafiken stämmas.
Härligt när pengar dikterar lagen i USA.

http://ekstrabladet.dk/112/lige-nu-p...agedie/5705292

"Dødsulykken skete i begyndelsen af februar, da Bruce Jenner – der som bekendt er sprunget ud som kvinde og nu hedder Caitlyn – kørte op bag i Kim Howes Lexus. Men her stoppede det fatale uheld ikke, for Lexus’en fortsatte over i modsatte vejbane og hamrede sammen med en Hummer. Det kostede Howe livet."
Citera
2016-03-14, 07:03
  #64
Medlem
Ledarens avatar
Ska tydligen vara modell för h&m. Är inte kvinnor trötta på att män tar plats, och framför allt deras plats? När ska han klippa av den och fullborda transformationen?
Citera
2016-06-02, 20:58
  #65
Medlem
Jag råkade skriva ett inlägg i fototråden om Jenner, vilket blev raderat. Så jag klistrar in det här istället:



Jag har sett några avsnitt av I am Cait. Caitlyn Jenner är förmodligen den mest självupptagna kändisen jag någonsin har hört talas om, hon slår till och med Kanye West med hästlängder.

Hon är det sämsta av båda könen:

Hon har den sexfrustrerade "det är min mänskliga rättighet att få knulla vem jag vill när jag vill och ingen får säga nej till mig"-mentaliteten som många osympatiska män har.

Hon har den självupptagna "hela världen måste veta hur jag känner om allt hela tiden och varenda motgång i mitt liv är en grekisk tragedi som förtjänar härdsmälta i sociala medier"-attityden som moderna kvinnor har.

Jag blev rejält provocerad när jag såg ett avsnitt där Caitlyn och hennes transkompisar pratade om hur kränkande det är att tvingas berätta för män att de är trans. Det är ingenting som en stundande sexpartner behöver veta, tyckte dem, det är transpersonens ensak. Att män tackar nej när de får veta att en kvinna är trans beror tydligen på fördomar, inte sexuella preferenser. Själv skulle jag aldrig kunna attraheras av en man som har, eller har haft, en vagina. Men jag är väl en fördomsfull fitta, antar jag.

Det var en scen i avsnittet där Caitlyn och en kompis satte en heterokille på pottan. De naglade fast honom med blicken och frågade om och om igen varför han inte skulle vilja ha sex med en transkvinna. Den stackars karln inte kunde ge dem en vetenskaplig förklaring till sina sexuella preferenser. Kan Caitlyn själv komma med en logisk förklaring till varför hon vill vara kvinna? Och om hon inte kan det, kommer hon då att gå tillbaka till att vara man igen?

I en annan scen berättade Caitlyn för en transkompis att hon skulle vilja ha en man som behandlar henne som en normal kvinna. Det blev genast dålig stämning, och kompisen frågade surt vad Caitlyn menade med en "normal kvinna", eftersom hon ansåg att Caitlyn är en normal kvinna. Herregud, om du är en man med manlig röst, en penis, fejktuttar, och ingen slida, så är du inte en normal kvinna. Det är bara att gilla läget.
Citera
2016-06-05, 20:42
  #66
Medlem
systemkollapss avatar
Jag kollar lite på I'm Cait. Kom på att det vart rätt tyst om henne i svensk media när det blev tydligt att Cait endorsar Trump. Pk error. Innan hon kom ut som traditionell republikan. Pk error × 2 Cait klarar inte av en politisk diskussion med sina transvänner. Jävlar vad det blev livat när Cait sa att hon avskyr Hillary Clinton. Cait verkar vara riktigt självupptagen och ego.
Citera
2016-06-06, 14:43
  #67
Medlem
gjorde han detta för attention?
Citera
2016-06-06, 19:48
  #68
Medlem
systemkollapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppffaann
gjorde han detta för attention?

2009 skämtade Family Guy om Bruce Jenner
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie Griffin
I can't believe that came out of Bruce Jenner's vagina
Känns riktigt suspekt att rösten är detsamma som innan könsbytet. Vem vet egentligen. Ena styvdottern spelade in ett sextape. Kåt på uppmärksamhet verkar hela familjen vara.
Citera
2016-06-06, 21:13
  #69
Medlem
Jag undrar bara som alla andra: Har Caitlyn fortfarande kvar kuken? Har inte hört att hon utalat sig om detta iöht , utan bara en massa skvaller. Har kollat på ett antal avsnitt av "I'm Cait" och jag får intrycket att hon fortfarande har det. Dessa personer förstår jag inte mig på alls. Hur dom kan se sig som kvinnor när dom fortfarande har en kuk som hänger mellan benen?
Citera
2019-12-08, 13:31
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaapan
Jag undrar bara som alla andra: Har Caitlyn fortfarande kvar kuken? Har inte hört att hon utalat sig om detta iöht , utan bara en massa skvaller. Har kollat på ett antal avsnitt av "I'm Cait" och jag får intrycket att hon fortfarande har det. Dessa personer förstår jag inte mig på alls. Hur dom kan se sig som kvinnor när dom fortfarande har en kuk som hänger mellan benen?

Den är av.
Citera
2023-03-01, 12:20
  #71
Medlem
ShotsFireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von-Utfall
Kommer Bruce/Caitlyn få en kvinnoröst så småningom eller fortsätter hon med sin mansröst?
Haha.

Det är helt sjukt att han inte fick fängelse.
Citat:
Ursprungligen postat av ppffaann
gjorde han detta för attention?
Nä.
Citat:
Ursprungligen postat av Megaapan
Jag undrar bara som alla andra: Har Caitlyn fortfarande kvar kuken? Har inte hört att hon utalat sig om detta iöht , utan bara en massa skvaller. Har kollat på ett antal avsnitt av "I'm Cait" och jag får intrycket att hon fortfarande har det. Dessa personer förstår jag inte mig på alls. Hur dom kan se sig som kvinnor när dom fortfarande har en kuk som hänger mellan benen?
Han har tuttar, snopp, kan inte föda barn.
Låter som en riktig kvinna. Tänder han på män också?
__________________
Senast redigerad av ShotsFired 2023-03-01 kl. 12:23.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback