Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-27, 23:03
  #1093
Medlem
Gillar egentligen inte att hoppa på folk anonymt men är det inte konstigt att han slutat vara så vulgär efter det att han fått barn.
Går det bra att vara vulgär så länge det inte skadar sitt eget kött och blod eller vad handlar det om, är det inte exempel på den monumentala skenhelighet som präglar dylika personer?

Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Han är ett psykfall som flera andra i Killinggänget. Inde är en annan som det brunnit i proppskåpet för.
Exakt, Rheborg är ännu ett exempel på en som inte mår så bra, man kan nog inte vara hel som människa för att ha den ståndpunkt dom har.
__________________
Senast redigerad av kroppskultur 2019-12-27 kl. 23:07.
2019-12-28, 09:53
  #1094
Medlem
T.H.F.C.s avatar
"Var inte rädda" gäller tydligen inte längre.
2019-12-28, 13:13
  #1095
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Jag förstår inte vad som har hänt med HS. Jag har alltid uppfattat honom som en skärpt person, bra på att peta på saker som gör lite ont, ett vaket öga och en underbar komiker. Men nu på senare år har han blivit så otroligt mycket sämre.
__________________
Senast redigerad av BoulevardAlruna 2019-12-28 kl. 13:36.
2019-12-28, 19:08
  #1096
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Att Schyffert rasar j-la SD svin, som rubrik Aftonbladet. Apropå människor uttalat sig rasistiskt om hans son. Borde inte det ligga under grovt förtal och leda till åtal? Förutsatt att inte precis var och en som varit rasistisk går att belägga med namn och dessutom uttalat sig som SDare. Det känns faktiskt väldigt obehagligt att Schyffert öppet och icke emotsagd karaktäriserar över 20% som Sveriges befolkning till varandes svin.

Alla partier har div svin som röstar på dom.
Det finns moderatsvin, centersvin, Sd-svin, S-svin och övriga svin.
Sen finns det naturligtvis fullt normala giftasvuxna människor som också röstar. Schyffert väljer dock att bli förbannad på Sd-svinen och inte på dom fullt normala Sd röstande.

Att i ord ge sig på nyfödda som tex Schyfferts son är ju egentligen rätt korkat, nyfödda förstår ju ändå inte vad som skrivs.
Sen må fan vara politiskt dragen åt Blått, Grönt eller Rött. Det blir lika korkat ändå.
__________________
Senast redigerad av zebop 2019-12-28 kl. 19:11.
2019-12-28, 19:11
  #1097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Förvisso, men rimligen är det precis det ordvalet Schyffert använt. Annars skulle nog Aftonbladet gå ut och dementera snabbt. Jag skulle vara väldigt rädd för just risken för åtal om de la orden så fel för mig. Men Schyffert tror sig pompöst få säga precis vad som helst i pk Sverige; Å där har han tyvärr rätt. Är man känd och tillsammans med någon av Mellanösternursprung så är det hur lätt som helst dra rasistkortet å spela på det. Vem vågar säga emot?

Kanske någon jurist här på FB kan svara på om det går att stämma Skyffert för förtal av alla SD-väljare. Generaliseringar kan stå honom dyrt.
Blir tufft för honom att få publik nog för att betala det skadeståndet för han har ju haft problem redan tidigare att sälja sin show till andra än pk-smittade och de verkar tillfriskna i snabb takt nu så det blir nog inte så rolig framtid för honom.
2020-07-17, 03:46
  #1098
Medlem
Det är lätt att vara generös när man sitter på miljoner och är ekonomiskt oberoende.
Lite svårare om man sliter 24/7 i en taxi eller delar tidningar som extra knäck för att
få det att gå ihop.
HS var kul när han ringde upp ett dagis och ville sälja El-stängsel.
Nu är han bara pinsam.
Tack och lov så är det få som lyssnar på idioten och dom som fortfarande gör börjar sakta
undra va fan det är för fel i huvudet på gubben.
2020-07-17, 04:00
  #1099
Medlem
BloodRedMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoulevardAlruna
Jag förstår inte vad som har hänt med HS. Jag har alltid uppfattat honom som en skärpt person, bra på att peta på saker som gör lite ont, ett vaket öga och en underbar komiker. Men nu på senare år har han blivit så otroligt mycket sämre.

Ja, förut (på 90-talet med Killinggänget) så var han faktiskt ganska rolig (och icke-PK). Nu har han blivit super-PK och skittråkig.
2020-07-17, 04:08
  #1100
Medlem
BloodRedMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacelobster
Det är lätt att vara generös när man sitter på miljoner och är ekonomiskt oberoende.
Lite svårare om man sliter 24/7 i en taxi eller delar tidningar som extra knäck för att
få det att gå ihop.
HS var kul när han ringde upp ett dagis och ville sälja El-stängsel.
Nu är han bara pinsam.
Tack och lov så är det få som lyssnar på idioten och dom som fortfarande gör börjar sakta
undra va fan det är för fel i huvudet på gubben.

Precis. Det är lätt att vara PK när man är förmögen och han köpa sig fri från mångkulturen.

Schyffert är en hycklare, precis som resten av kändiseliten. Han förespråkar gärna massinvandring och mångkultur, men vill inte själva veta av det (men tvinga andra att leva mitt i mångkulturen vill han minsann göra, det svinet).
__________________
Senast redigerad av BloodRedMoon 2020-07-17 kl. 04:10.
2020-07-18, 09:56
  #1101
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BloodRedMoon
Precis. Det är lätt att vara PK när man är förmögen och han köpa sig fri från mångkulturen.

Schyffert är en hycklare, precis som resten av kändiseliten. Han förespråkar gärna massinvandring och mångkultur, men vill inte själva veta av det (men tvinga andra att leva mitt i mångkulturen vill han minsann göra, det svinet).

Dom saknar karaktär och egen personlighet prägel till hur man ser på invandringen.. Det är antingen svart eller vitt och att rätta in sig i ledet till vänster PK kändis patrasket.. Ska man kalla dessa för kulturpersonligheter är jag mycket tveksam till...

Efter 2015 vart det ju nästan knäpptyst iaf från pk vänsterns kändis truppen så det var nog ingen bra idé med massinvandringen ändå.. Det talades mycket mer sällan varmt om "pensionsräddarna" och "raketforskarna" ... Istället dök andra kändisar upp som har en egen personlig uppfattning och kritik ang hur politiker sköter den mycket oansvariga migrations politiken.. Tex Stefan Sauk mfl
2023-04-27, 21:49
  #1102
Medlem
Länge sedan detta kräk med sina små streckögon gjorde väsen från sig nu.
2023-04-27, 22:02
  #1103
Avstängd
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verethragna
Länge sedan detta kräk med sina små streckögon gjorde väsen från sig nu.

Han gör väl reklam numera.
2023-04-28, 13:47
  #1104
Medlem
Zilvios avatar
Integration och invandring är inte rätt plats för bevakning eller skvaller av Henrik Schyffert så vi tar och stänger den här gamla tråden nu och hänvisar till tråden:
(FB) Skvaller om Henrik Schyffert?

/MOD
__________________
Senast redigerad av Zilvio 2023-04-28 kl. 13:49.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback