Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-17, 04:20
  #349
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TykoSweden
Varför skulle han tillåta att en gris kastar en drink på han?
Så om någon gör det samma på dig så bryr du dig inte?


Var det inte du som skrev i Malmö tråden att man golar inte och att det är bara kärringar som springer till snuten och tjallar? Så med andra ord är Kent en jävla fitta till kärring enligt dig

Nu ska denna kärring in på rättegång också pga av sin låga intelligens och svaga ölsinne
__________________
Senast redigerad av wint3riscoming 2017-01-17 kl. 04:23.
2017-01-19, 10:23
  #350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wint3riscoming
Var det inte du som skrev i Malmö tråden att man golar inte och att det är bara kärringar som springer till snuten och tjallar? Så med andra ord är Kent en jävla fitta till kärring enligt dig

Nu ska denna kärring in på rättegång också pga av sin låga intelligens och svaga ölsinne
Vad har detta med golning att göra?
Du måste vara olovligt dum i huvudet.

Varken Kent eller någon annan ska väl inte tåla att få en drink över sig.
2017-01-19, 18:43
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du snackar skit så att du gör på dig i brallorna snart, en ond människa kan aldrig vara lika mycket värd som en god människa och om det är ok att kasta drinkar på folk ute på krogen vad kommer härnäst?

Du behöver inte älska Ekeroth men det är inte ok att kasta en drink på honom för det, han är dessutom folkvald och tillhör ett riksdagsparti på uppgång, du anser kanske att det är ok att utföra hatangrepp på folkvalda?

Ta du och kryp in i den skitiga smutsiga grotta där du hör hemma tillsammans med flickstackarn som tappade självkontrollen, hon var väl antagligen berusad och trodde att hon kunde uppföra sig hur som helst hemma i PK-Sverige

Jag sa aldrig att det var OK att kasta en drink på honom. Från start var det enda jag ifrågasatte vad i helvete han gjorde på krogen på en Torsdag.

I övrigt, du inser att idag syftar "PK" till att vara emot invandring? PK innebär att man är bakom det dom flesta står bakom politiskt, idag är det en kraftigt minskad invandring. Så, SDare är de som är PK nu mer. Inte de som är för invandring, det är dom som är antiPK nu.. Ah, det är in fact nästan det bästa med att trenden har vänt.

Antar i övrigt att de flesta SDare reagerat lika starkt de gånger röda politiker fått en tårta eller dylikt i ansiktet? Tillåt mig att tvivla.

I min mening bör inte religion få ha inverkan på politiken i Sverige, vi är sekulära. Det är därför jag ogillar Ekeroth. Han har en solklar judisk agenda.. HAHA, trodde aldrig jag skulle säga de orden, Misstolka mig inte som Nazist nu dock, jag är anti-teist...
2017-01-19, 18:47
  #352
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
"Alla människor är lika värda - förutom de som inte tror att alla människor är lika värda - de är mindre värda." Okajjj!



Ska inte små människor visas samma respekt som stora?

Jo, dom är lika värda, ursprungligen. Det är ju de själva som avsäger sig sin rätt att ses som lika värda genom att inte ha den åsikten. Precis som en våldtäktsman avsagt sig rätten att behandlas mänskligt i min mening. Men innan han våldtagit, så är han lika mycket värd.

Man är alltså lika värda i grunden, sen kan man göra saker som sänker ens värde.
__________________
Senast redigerad av LucianMacAndrew 2017-01-19 kl. 18:51.
2017-02-03, 13:26
  #353
Medlem
Skall man tolka Åkesson idag är Ekeroths dagar i Sd räknade. Även vid frikännande dom inleds en utfasning. Ekeroth har gjort bort sig en gång för mycket. Han är dock en riksdagsledamot, låt vara att detta förtroendeuppdrag i Sverige ibland för tankar till löjliga familjen.
Vi här inne kan bete oss som Ekeroth om vi vill, springa på Stureplan nattetid och glassa, vina, stöta och småslåss.
Men inte en riksdagsledamot. Inte ens en jude. Men det fattade inte Ekeroth, utvald som han är. Men det gör vi, väljare. Han är färdig i partiet. Detta kommer väcka buller bland revolutionärerna i partiet, men ledningen har fattat sitt beslut.
Kul att ta del av framöver blir Ekeroths svar på avskedet, för det kommer, garanterat; många i ledningen kallsvettas redan.
Men kärringen skall ha åtal och helst dom också, för ofredande. Annars blir det för genomskinligt, och det fattar rättsväsendet.
__________________
Senast redigerad av Lantarbetaren 2017-02-03 kl. 13:29.
2017-02-03, 15:42
  #354
Medlem
KE verkar ha tydliga alkoholproblem
till skada för honom själv och andra.

http://www.expressen.se/nyheter/joms...stant-supande/

http://www.expressen.se/nyheter/gran...-sds-festande/

http://www.expressen.se/nyheter/riks...ekeroths-fest/
2020-01-20, 00:07
  #355
Medlem
DoraFs avatar
Låst tråd.
Skvaller om Kent Ekeroth tas i denna tråd:

(FB) Skvaller om sverigedemokraten Kent Ekeroth?

/Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback